Vad fick dig att le idag?

När våra barn åt vad de trodde var dunderhonung och blev lika starka som Bamse :tummenupp
Vår äldste son provade tom att lyfta pappas mercedes..

Jag garvade mig harmynt nu när jag pratade med Ullis i telefonen så att hon missade avfarten till Arlanda med bilen.
Körde 1,7 mil för långt.:D

först fick jag ett gullit mess från en tjej, sen har jag fått en ny katalog från dennis kirk...p0rn!!!

Jag garvade mig harmynt nu när jag pratade med Ullis i telefonen så att hon missade avfarten till Arlanda med bilen.
Körde 1,7 mil för långt.:D

Det är väl snarare en regel än undantag, från henns sida; att missa avfarter:mattias :)

Jaha, eftersom man inte får vara arg längre så vill det till att man hittar lite glädjeämnen att skriva om istället då. :gnissla

Idag är jag ganska glad - jag har semester och en helt obokad dag. Således går jag klädd i pyjamasbyxor fortfarande, har lallat runt hela dagen och inte gjort nån nytta; spelat lite wii, läst lite i en bok, slösurfat etc, och ikväll blir det lite grussprut med de hårda grabbarna från SOE.

Log ett extra leende idag när jag loggade in på SH och fick se alla värmande PM från människor som också blivit trötta, sårade och upprörda över alla elaka påhopp som cirkulerat här på SH. Det har blivit snudd på förföljelse-mani hos vissa individer här på forumet. Helt uppriktigt, om det har blivit en sån fix ide' hos er att trycka ner/till de som vågar ha en annan åsikt, så tycker jag faktiskt att ni ska söka hjälp. Här i Uppsala finns te x Ulleråker att söka sig till. Det är så himla trist att det har blivit så här på SH, skämt i all sin ära är väl helt okej.... men jag tror de flesta inser att många av inläggen är rena påhopp.

Men hur som helst tack till er som skrev till mig, det värmde långt in... :)

Sen har jag ju gått med ett jätte leende hela veckan inför bröllopet på lördag..... :yoparty

Spillde ut en halv liter hammarlack på golvet, slog huvet i bandsågen när jag skulle resa mig, blev blöt om fötterna när jag skulle gå och sätta på vattnet. Jag log så stort såå

Jaha, eftersom man inte får vara arg längre så vill det till att man hittar lite glädjeämnen att skriva om istället då. :gnissla

Idag är jag ganska glad - jag har semester och en helt obokad dag. Således går jag klädd i pyjamasbyxor fortfarande, har lallat runt hela dagen och inte gjort nån nytta; spelat lite wii, läst lite i en bok, slösurfat etc, och ikväll blir det lite grussprut med de hårda grabbarna från SOE.
Först läste jag gruppsprut men insåg att jag läst fel. :(

Last edited by a moderator:
Det blev köp av en ny hoj :) Så nu står det en svart liten jäkel i garaget som bara väntar på att bli sönderkörd :yoparty

:rolleyes:

3109524 Nej, jag fattar faktiskt inte vad som är nöjet i att ständigt vara elak och sur. :va

PM:en jag fick från ett flertal forum-medlemmar visar att det finns en hel del som också tycker stämningen här har blivit rätt trist.

Visst kan man väl skoja och driva med folk till en viss gräns. Men när personerna säger ifrån och blir sårade så har det gått för långt. Nu hoppas jag bara att de personer som känner att de blivit påhoppade av såna som du ändå väljer att stanna kvar. Det vore ju för jäkla trist om forumet skulle tas över av tragiska översittare.
Kan bara hålla med.. De senaste dagarna har jag officiellt blivit kallad.. pucko, dum i huvudet, "bort från forumet", "bara knip igen", "du är störd" osv..
Jag är djupt sårad, men tänker ändå stanna kvar, trots tragiska översittare.. :gråta

Last edited:
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...