Vad fick dig att le idag?

Peter Griffin: Oh, okay, here's another riddle. A woman has two children. Now, a homicidal maniac tells her she can only keep one. Which one does she let him kill?
Brian Griffin: That's, that's not a riddle. That's, that's just terrible.
Peter Griffin: Wrong! It's the ugly one.

Slängde i ett par burar från bryggan lörd kväll (sommarkåken), mest på skoj.. Fick ett tiotal hyfsade kräftor..
Till nästa år blir det ett gäng nya burar, stor gryta och egen "malört".. :tummenupp

Last edited:
En fylletratt som började spela blues med sitt munspel när polisen skulle haffa honom :D

Att det snart är uppkörning fick besked idag att det nog är mindre än 4 lektioner kvar :)

Så om några veckor är det dax, var viss fullt nästa vecka. Får nog det exakta datumet på torsdag

Att jag håller på och bli en toffel fick mig att småle lite. Träffat en grym tjej och det är första gången på länge. Usch.

:)

Förbannades gåfolk/cyklister som bara MÅSTE trycka "grön gubbe" knappen, för att direkt gå/cykla över mot rött. Sen får en annan stå där & glo....på precis INGENTING :mad:

Men gumman... Fel tråd!:pannkyss

/Carin

Inte sett den nya jävla skittråden, hoppas den e lika bra som den gamla skittråden :mad:

edit: den heter arg tråd. :tummenner Jag var inte arg, jag var förbannad!! Jag vill ha tbx "FÖRBANNAD" tråden!!!!

edit2: inkl Kias alla smarta inlägg

Last edited:
att hojen jävlades satan med mej när jag skulle fixa till den efter besiktningen vilket bara visade sej vara en säkring som gått :)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back