Vad fick dig att le idag?

"-Jo jag har storlek 26 i jeans."

5189740+_a49bed08d5b2732f65f6f90c2ab55a69.jpg

Kommunalare? En mekar & en fipplar med telefonen. (2000-talets luta sig mot kvast beväpnad med kaffekopp)

Haha.
Nej han jobbar faktiskt med ljussätting på filmproduktioner och står med i eftertexterna i dom flesta stora svenska filmer.
Men han har träffat en ny tjej så han funkar inte riktigt som han ska haha. :kär

Men vad gör det =)
Hellre ett sällskap som inte gör något en ingen alls :tummenupp

Haha.
Nej han jobbar faktiskt med ljussätting på filmproduktioner och står med i eftertexterna i dom flesta stora svenska filmer.
Men han har träffat en ny tjej så han funkar inte riktigt som han ska haha. :kär

Men vad gör det =)
Hellre ett sällskap som inte gör något en ingen alls :tummenupp
Är det kinkigt med ljussättning när man producerar fil?

Privat sjukvård!

Opererade bort halsmandlarna och än så länge gör de inte ont! skönt att slippa 6-7 halsfluss pSka ju inte sova ensam första natten så jag fråga sjuksköterskan om hon va sugen, då titta hon på mig och sa att hon skulle fråga sin dotter.. haha :glömdet liten felbedömning på åldern där

Kommentaren från en arbetskamrat på lunchen (i onsdags iofs) som tyckte det var synd att jag inte hade med mig extra hjälm så hon kunde få åka lite Ducati till och från lunchstället vi var på. :rolleyes:

Kommentaren från en arbetskamrat på lunchen (i onsdags iofs) som tyckte det var synd att jag inte hade med mig extra hjälm så hon kunde få åka lite Ducati till och från lunchstället vi var på. :rolleyes:

Det är aldrig någon av mina arbetskamrater som vill åka med bakpå. :gråta

Det är aldrig någon av mina arbetskamrater som vill åka med bakpå. :gråta

Hade en söt sommarjobbare (chey) som frågade när hon skulle få åka hoj en gång. Efter att jag svarat att det nog går bra lite när som helst var tydligen diskussionen över och sen var det inge intressant mera... :va
Nu har hon flyttat till skaune. :dummer

Hade en söt sommarjobbare (chey) som frågade när hon skulle få åka hoj en gång. Efter att jag svarat att det nog går bra lite när som helst var tydligen diskussionen över och sen var det inge intressant mera... :va
Nu har hon flyttat till skaune. :dummer

She wanted the D? :smasha

Back