Vad fick dig att le idag?

Snubblade över en dokumentär med Neil Young på tv.:banana

Det första på länge som var värt att se.

Såg den också. :tummenupp
Blir alldeles varm inombords när Neil berättar att han åt tjära från gatan när han var liten.

Vedspisen.

Elavbrott precis när jag avslutat träningen, satt på spisen och stängt av TVn. Bara att flytta stekpannan från elspisen till vedspisen som är varm pga eldning och laga maten.

AC/DC släpper nytt! Ingen hemlighet att det var på gång förvisso, men det är skönt att det äntligen blev officiellt. Samtidigt dämpas glädjen av det faktum att Malcolm inte längre är med.

Konstigt nog fick böter på vagnen och bil som självdog på motorvägspåfarten mig att le. 2400kr senare kan jag konstatera att detta är en klockren måndag!
Edit: lägg till ny generator 1600pix och muskelspasmer i rygg=ryggläge och sjukskrivning några dar så har vi årtusendets måndag!

Last edited:
Skeptisk till proffset som ska lösa mina fotproblem med stretch, en tennisboll, en påse frysta ärtor och formgjutna anpassade dyra skoinlägg. 4000:- (jag ser en ny hjälm försvinna).
Provar inläggen, känner väl inget speciellt. Betalar. Går OBEHINDRAT och SMÄRTFRITT till bussen! Jag som inte kunnat ta ett enda steg utan plågsamma smärtor på 5 månader, jag kan nu gå! Jag satte mig på bussen och började gråta. Ville skrika högt så alla fick veta JAG KAN GÅ!!! Ler lika stort som Marques! FY faan vad jag är lycklig!!!
Nu måste jag hålla igen lite o vila första dagarna men sen är gåförbudet hävt. I helgen ska jag gå en promenad, UTE och inte inne på crosstrainern.

Jag kan nog inte bli gladare än så här! :D :D :D :D :D

Back