Vad fick dig att le idag?

Skruvade isär laptimern och bytte batteri, och den vaknade till liv! :banana
Nu ska jag bara lyckas få liv i den andra halvan också, det batteriet verkade tvärdött och några extra sådana hade jag inte liggandes. En tur till nån affär igen då.

Köpte en tankväska och när jag tog isär den upptäckte jag att magnetbotten var löstagbar och kunde fungera som ett utmärkt kartfodral, vilket egentligen är det jag behöver mest. Helt perfekt, två bra prylar i en!

Kollade på MotoGPracet idag, och jag har börjat titta på det på ett helt annat sätt än vad jag gjorde för ett par veckor sedan. Nu tittar jag på hur de hänger av, hur de sitter och hur de håller händerna oc hur armbågarna rör sig och en massa jävla detaljer som jag inte såg överhuvudtaget förut.
Kul. :D MotoGP har fått ett lite större djup än tidigare för mig!:banana

Knixpremiär på Gröndal, och premiär för året som instruktör. Skitkul att med små enkla medel lyfta andras hojkörning (och blick...framförallt blicken, lyfta dvs, från framskärmen :crash ).
Att man lyckades få lite sköningar i gruppen gjorde det inte sämre. :hihi

Värken i låren efter gårdagens Knix-körning på Gröndal. Skönt att få köra litet själv samma dag som man tjänstgjorde som handledare vid övningskörning på nämnda bana. Multi-tasking i grön och blå grupp.:)

Börjat göra egna tröjtryck.
Riktigt nöjd med resultatet med tanke på den närmast obefintliga budgeten.
P1030216.jpg

En öl till den som tror sej veta var loggan kommer ifrån, utan att googla.

Från filmen Total recall med Arnie Schwarzenegger?

Idag gjorde jag en "Pippi T"
Vi är några kollegor som tränar på gym tillsammans men denna vecka var en sjuk och en annan på semester, så då återstod min arbetsgivare, dvs chefen, och jag.
Vi skulle ses på gymet runt 15:00 men jag hade inte möjlighet att komma loss så jag hoppade träningen idag.
Fick ett sms där han beklagade sig över att behöva släpa sig till träningen själv utan min exelenta vägledning.

Jag svarade kort och gott "Sluta grina"

Fick inget svar på det, så nu undrar jag om jag ska åka till jobbet på måndag eller skicka nycklarna med taxi :hihi

Vi är några kollegor som tränar på gym tillsammans men denna vecka var en sjuk och en annan på semester, så då återstod min arbetsgivare, dvs chefen, och jag.
Vi skulle ses på gymet runt 15:00 men jag hade inte möjlighet att komma loss så jag hoppade träningen idag.
Fick ett sms där han beklagade sig över att behöva släpa sig till träningen själv utan min exelenta vägledning.

Fick inget svar på det, så nu undrar jag om jag ska åka till jobbet på måndag eller skicka nycklarna med taxi :hihi

Ingen kommer ihåg originalplanteraren av uttrycket. Man blir blasé.

Höhö

Ingen kommer ihåg originalplanteraren av uttrycket. Man blir blasé.

Sluta grina. :D

Du gjorde alltså en PippiT i dubbel bemärkelse!
Sa "sluta grina" OCH smet från träningen (och åkte hem och åt bullar istället) :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman