Vad fick dig att le idag?

Har intagit vegetativt tillstånd på verandan på hyrstugan och lyssnar på våren i en behaglig sommaraktig kväll. Små fåglar, humlor, en och annan radfyra som tuffar runt på parkeringen, och ett högt tjo från depåboxarna. :D

Italia Bike Center körde lite demo idag - först ut på lill-panigalen, besvikelse deluxe (kände igen allt jag ogillade med 1098an, trodde de hade städat lite, men icke)...så vidare till Hyperstradan, småbusig och glad pryl, men orkeslös (lilla modellen) - så över till målet för utflykten - Monster 1200S.

WOOOHOOOOOOOOO :yoparty

Kafferäsermoped extraordinaire. Fyfan. :crash Vill-ha.

Oh, och att få höra Mozz komma med tips i anekdotform till oss gröngölingar var fantastiskt roligt. :D :tummenupp

Det här var mitt sista år i landet - jag kommer aldrig mera och ragga brudar här...aldrig:D
Jag försöker ragga på +30 men det skiter sig - dom dyker upp som bubblor

:rofl - fan asså - haha dom e fan otroliga.

Haha en kepskilles 17 åriga brud kan börja ragga sönder mig och nästan orsaka bråk
om det inte vore för min utmärkta diplomati:)

Jag är inte sjutton - jag är 40 - dags och dunsta...

5 st på 7 timmar - bra statistik:D

Att jag satte en helt ok löptid (10,5 km på 53 min) trots att jag fastat i fem dygn varav tre varit ute i fält där jag fått jobba hårt och sova lite. Bunkrade lite kolhydrater under lunchen idag bara och sedan ut och springa. Formen kanske inte är så kass som man trodde ändå, lite trevligt :)

Genomförde en dag som TL på avrostning med SMC. Stort tack till er som var med! Både personal och deltagare. Jag hade en toppendag! :banana

Stort leende idag när sms kom om att mitt nya skinnställ ligger på posten o väntar :banana
Vill nu bara slänga mig hem från jobbet!:D

Satt på jobbet och gjorde mitt bästa för att tänka på själva jobbet och inte de fyra dagarna på gelleråsen, vilket väl gick sådär. När en av polarna som var i farten och fotade på lördagen lade upp en bild på mig så dök den och en annan bild från någon av de absolut första gångerna jag körde bana, för inte speciellt länge sedan (ett år mellan bilderna ungefär). :hihi Man ser en viss skillnad.
gröndal.jpggelleråsen.jpg

På den första bilden är det mer av ett "jaa, men här välter jag väl in i kurvan då" :rodnar
Det bästa med bilden från gröndal är nog ändå att när jag körde kändes det som om jag lutade mig sjuuukt mycket av hojen. :rofl

Last edited:
Min PT har fått mig att uppnå bättre resultat med träningen. Skönt att få valuta för pengarna! Min hållning och styrka är bättre. Att jag minskat i midjemått gör inte ont det heller... Ja, jag är fåfäng. :)

Nu ska jag "bara" lära mig köra hoj med bättre spår och gaskontroll också. Då blir jag både snygg och snabb.

Drog på mig brallorna och skulle spänna bältet, och upptäcker att det behöver dras in ett till hål för att sitta ordentligt och hålla de nuförtiden alldeles för stora jeansen uppe. Fan, snart är jag ju nästan smal igen!
:banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...