Vad fick dig att le idag?

Jag tror det hjälper karriären om du visar upp dina kunskaper i "helikoptern" åt närmaste, för uttagningen ansvariga, befäl.

Manligt eller kvinnligt befäl, vilket är att föredra tror du?:va
 
Manligt eller kvinnligt befäl, vilket är att föredra tror du?:va

Försök få med en av varje för att vara säker:yoparty

Själv garvade jag när jag insåg att blicken blir skum med åren. Höll på att få ett reglemente uppläst för mig i telefonen. Jag lyssnar bäst när jag vankar av och an. Vankar förbi växterna på kontoret och ser ett blad som mörknat och trillat ner på golvet. Plockar upp det när jag ändå passerar. Det var mjukt. Och djupt. Och inte ett löv utan hundbajs från en av kontorshundarna som inte hunnits rastas.
Kul att hålla sig professionell i telefonen samtidigt som ena näven är doppad i bajs :D
 
Försök få med en av varje för att vara säker:yoparty

Själv garvade jag när jag insåg att blicken blir skum med åren. Höll på att få ett reglemente uppläst för mig i telefonen. Jag lyssnar bäst när jag vankar av och an. Vankar förbi växterna på kontoret och ser ett blad som mörknat och trillat ner på golvet. Plockar upp det när jag ändå passerar. Det var mjukt. Och djupt. Och inte ett löv utan hundbajs från en av kontorshundarna som inte hunnits rastas.
Kul att hålla sig professionell i telefonen samtidigt som ena näven är doppad i bajs :D

Hmm, taskigt läge att skrika "FAAAAN!", i telefonen? :va
 
Jag har varit ute och busat på en vespa idag, då log man allt lite innanför hjälmen! :D
 
Försök få med en av varje för att vara säker:yoparty

Själv garvade jag när jag insåg att blicken blir skum med åren. Höll på att få ett reglemente uppläst för mig i telefonen. Jag lyssnar bäst när jag vankar av och an. Vankar förbi växterna på kontoret och ser ett blad som mörknat och trillat ner på golvet. Plockar upp det när jag ändå passerar. Det var mjukt. Och djupt. Och inte ett löv utan hundbajs från en av kontorshundarna som inte hunnits rastas.
Kul att hålla sig professionell i telefonen samtidigt som ena näven är doppad i bajs :D

Euuuuuuuuuuw :zpy

Hmm, taskigt läge att skrika "FAAAAN!", i telefonen? :va

Hade det hänt mig hade jag kräkts rakt ut, väldigt känsliga kräkreflexer. Kul om man pratar med en kund. :D
 
Att min bakning blev succé på jobbet. (Förutom att kollegorna kommer tjata om att jag ska göra om det varje fredag nu).
 
Fan, man har ett rätt bra jobb ändå... :D

Morgonen bestod av ett kort teoriprov på radiosystem och handhavande, snabb utbildning på kryptotelefon, därefter packning inför nästa veckas övning och sedan ledig. Fri från kl ett ca :)

Igår satt jag hela dagen i en Mercedes (g)eländewagen och åt godis, hoppade ur ungefär en gång i timmen och gjorde sambandsprov och sen körde vi vidare. Satt i värmen och gottade mig, snackade skit med polarna och bara njöt av åkturen (slapp dessutom köra då jag ännu inte fått förarbevis). Kompisen på grannpluton hade spenderat natten i en blöt puppa (enmanstält/påse) och hela dagen sittandes ute i en dunge hållandes uppsikt över "fienden" :D
 
Chefernas reaktion när jag bad om ledigt för att sitta med på miljödomstolen. De blev lite fundersamma, men sedan väldigt nyfikna på vad det hela handlade om.:hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top