Vad fick dig att le idag?

Klarat nästa steg mot helikopterpilotutbildningen! :banana :yoparty :tummenupp

Sambon som på tåget in till sthlm imorse påtalade att jag skulle sitta vid datorn och spela ikväll när hon städar. :banana

Vår grannes lilla hund som försvann inne i city (där hon var på besök med matte) för ett dygn sedan hittades idag välbehållen. :banana

En polare köpte en godisskålshållare på Ebay. Observera innehållet i skålen, Darth vader-hjälmar i laktrits- och hallonsmak. :hihi

20h2a34.jpg

Last edited:
Blev farbror för en stund sedan. Surgubbe har jag varit länge men farbror är något nytt. En välskapt liten tös på SÖS blev det tydligen.
Lillkorv blev först glad han med men sen blev han mest bekymrad över att han kommer vara tvungen att plocka upp leksakerna från golvet varje gång de hälsar på..

Blev farbror för en stund sedan. Surgubbe har jag varit länge men farbror är något nytt. En välskapt liten tös på SÖS blev det tydligen.
Lillkorv blev först glad han med men sen blev han mest bekymrad över att han kommer vara tvungen att plocka upp leksakerna från golvet varje gång de hälsar på..

Först är de nyfikna, sen besvikna för att man inte får och det inte går att leka med nykomlingarna. Blev också farbror för några dar sen, för sjätte gången.

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h