Hur jävla dum får man bli egentligen???? Lämna ni hojen på service i tisdags eftersom det skulle regna denna veckan.... Hmm tro fan att det är fint väder nu då
Har jag tur så får jag tillbaka hojen i kväll men har jag otur får jag den imorgon
Någon som har något tips på vad man kan fördriva dagen med idag då???
Åhhh så jävla trött man blir ibland alltså! Någon som vill låna ut sin hoj??
Fy fan vad jag är uttråkad och ledsen idag
Har jag tur så får jag tillbaka hojen i kväll men har jag otur får jag den imorgon
Någon som har något tips på vad man kan fördriva dagen med idag då???
Åhhh så jävla trött man blir ibland alltså! Någon som vill låna ut sin hoj??
Fy fan vad jag är uttråkad och ledsen idag

Last edited:

) och jag har missat massor med fina hojdagar. Dessutom hade jag tagit A-kortet FYRA dagar innan det hände. Kanske lite plåster på ditt sår, vi sitter i samma båt, även om du kommer få kliva ur den snabbare. Du får roa dig på SH-forumet så länge