Mjölnaren75
Gudomlig sporthojare
Stöldförsök
Vad lyckades idioterna göra?
SheDevil skrev:2476463ARGH, så jävla tråkigt när hojen står på verkstad! Jag vet, det är frustrationhelajävlatiden.nu och man skulle vilja ha tillbaka hojen helst igår! Min har stått där i över en månad nu, efter ett stöldförsök (jävla klåparidioter
) och jag har missat massor med fina hojdagar. Dessutom hade jag tagit A-kortet FYRA dagar innan det hände. Kanske lite plåster på ditt sår, vi sitter i samma båt, även om du kommer få kliva ur den snabbare. Du får roa dig på SH-forumet så länge
![]()
/SheDevil
Vad lyckades idioterna göra?
) och jag har missat massor med fina hojdagar. Dessutom hade jag tagit A-kortet FYRA dagar innan det hände. Kanske lite plåster på ditt sår, vi sitter i samma båt, även om du kommer få kliva ur den snabbare. Du får roa dig på SH-forumet så länge
