Vad FAN ska man göra?????

Stöldförsök

SheDevil skrev:
2476463 ARGH :mad: , så jävla tråkigt när hojen står på verkstad! Jag vet, det är frustrationhelajävlatiden.nu och man skulle vilja ha tillbaka hojen helst igår! Min har stått där i över en månad nu, efter ett stöldförsök (jävla klåparidioter :kulspruta) och jag har missat massor med fina hojdagar. Dessutom hade jag tagit A-kortet FYRA dagar innan det hände. Kanske lite plåster på ditt sår, vi sitter i samma båt, även om du kommer få kliva ur den snabbare. Du får roa dig på SH-forumet så länge ;)

/SheDevil

Vad lyckades idioterna göra?
 
Mjölnaren75 skrev:
2479031 Vad lyckades idioterna göra?

De lyckades göra mig asförbannad, mordisk, 3000 kr fattigare och hojlös i över en månad and still waiting!

De verkar ha tänkt starta o rulla ut den ur garaget iaf, men för det första satt skivbromslås på, vilket de inte verkar ha fattat=skada på fälgen. För det andra var styrlåset i=tändningslåset och styrkronan demolerat. Och för det tredje har R6:an en startspärr=vi sliter loss kåpglas och klipper en massa kablar sen startar den??!! Eller??? Nejhej, ojdå, men då drar vi och lämnar hojen. Puckon!! :censored :kulspruta

På verkstaden hade de ju fullbokat de första veckorna. Förra veckan var äntligen alla nya delar på och hojen klar... nästan :mad: Instrumentet visade felmeddelande och ytterligare en vecka gick. Nu har de beställt nya kabeldelar och prognosen säger tidigast idag. Jag är ju optimist, så får jag tillbaka den innan första snön faller blir jag glad...

/SheDevil
 
rockagill skrev:
2477418 Nästa år, va fan, det ju nu jag vill åka!!!! Ja ja får väl trösta mig med några stadiga i solen istället då! Någon som vill dricka sprit??

Har inte du ett jobb at sköta som de flesta andra? :rolleyes:
 
rockagill skrev:
2479173 Jo men har varit ledig ett par dagar nu, ska jobba hela helgen.........

Okej! Skönt att va ledig, tråkigt att jobba i helgen! Vet själv hur tråkigt det är att inte ha nått att göra! Jag blir uttråkad på ca 2 sekunder! Baka en kaka och bjud nån på fika vet jag! :tummenupp
 
Alx skrev:
2479177 Okej! Skönt att va ledig, tråkigt att jobba i helgen! Vet själv hur tråkigt det är att inte ha nått att göra! Jag blir uttråkad på ca 2 sekunder! Baka en kaka och bjud nån på fika vet jag! :tummenupp

Baka... Hmm det är nog ingen som vill komma på fika då, inte den som jag vill ska komma i alla fall =(

Ja det är inte så kul att jobba helg, synnerhet inte natt då man knappt sovit något på hela veckan men men det får gå det med:näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top