Vad föredrar du? (Skjutsa eller inte?)

Nå?

• Antal röstningar
    0

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Det är 20 grader varmt, asfalten är varm och fri från grus. Polarna ringer och vill åka ut och ta en repa..

Vilket alternativ skulle du helst välja?

Påll??

Inte jag, vill vara själv.

Skulle nog köra själv, men ibland kan det vara mysigt med skjuts. Beror nog lite på vad jag känner för stunden.

Kör för det mesta med någon på bönpallen då min sambo, dotter och son slåss om att få åka med.
Tycker det är jäkligt skoj att även de brinner för mitt mc intresse. :tummenupp

Men visst är det skönt att köra iväg utan någon där bak ibland. :D

Jag avstår från att svara, för båda alternativen kan vara lika bra... :)
Hon kör nästan alltid sin egen hoj och det är förstås mest praktiskt vid aktiv skojkörning. Men på lugnare turer har jag henne gärna bakom ryggen, det finns ju en orsak till att vi är gifta. :tummenupp

Singelkutsen är det bästa som uppfunnits sen hjulet! Senast förra veckan räddade den mig från att skjutsa en polare till garaget! :)

Jag avstår från att svara, för båda alternativen kan vara lika bra... :)
Hon kör nästan alltid sin egen hoj och det är förstås mest praktiskt vid aktiv skojkörning. Men på lugnare turer har jag henne gärna bakom ryggen, det finns ju en orsak till att vi är gifta. :tummenupp

Hehe. det var fint sagt :) Men jag håller mig till att ha tuttarna i ryggen då man ligger i sängen istället..

Att de delar ens intresse och kan köra själv skulle ju helt klart vara att föredra, ja.

Fanns inget alternativ att man åker själv, utan vare sig skjuts eller andra cykel.
Bah.

Visst kan de vara trevligt att ha med frugan ut på en tur, helst dock på egen hoj så man kan busa själv :)

Jag måste säga att det är mycket förvånande att det är (hittills) 12% som hellre skjutsar än åker själv.

Om jag ser till min bekantskapskrets så är det 0%

En sån där lite smått märklig fråga som man inte riktigt kan svara på. Allt har ju sin tid och sitt tillfälle. Oftast vill man kanske åka ensam, någon gång ibland kan man vilja ha något trevligt sällskap med sig. :)

Har gärna tjejjen på pallen.. Vi har docl små barn vilket innebär att vi måste ha barnvakt om det ska bli tillfälle..

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back