Vad föredrar du? (Skjutsa eller inte?)

Nå?

• Antal röstningar
    0
Jag avstår gärna att skjutsa. Detta efter att ha varit med vid incidenter som skulle ha kunnat slutat riktigt illa för mina kamrater.

Självklart själv med mina kompisar! Om jag hade haft ngn pojkvän kan han väl få hänga med på egen hoj ngn gång ibland men inte ofta han får ha egna kompisar med egna intressen.. Men visst det händer dock väääldigt få ggr att ngn får åka bakpå mig om dem nu e så dumma så att dem vågar det :)

min respektive gillar varken höga hastigheter, kraftiga accelrationer/inbromsningar och/eller nedlägg i kurvor så jag röstade på solokörning...

(enstaka gånger är kul att ha med henne... men mestadels kör jag bäst själv)

Min fru vägrar ta i flickan jag har i garaget. Än mindre vill hon sitta på na. Upplägget borde vara klockrent för solokörning om inte dottern diggade åka med, det blir dock väldigt sällan...

Hoppas jag inte stör på eran tråd.
Just nu skulle jag gärna ha frugan med då hon varit pg hela förra sommarn.
Känns ensamt ibland.

En sån där lite smått märklig fråga som man inte riktigt kan svara på. Allt har ju sin tid och sitt tillfälle. Oftast vill man kanske åka ensam, någon gång ibland kan man vilja ha något trevligt sällskap med sig. :)

Eg. inte. Jag frågar ju vad du föredrar.. Föredrar du att åka iväg själv eller föredrar du att åka med gumman bakpå? Enkel fråga.

Har gärna tjejjen på pallen.. Vi har docl små barn vilket innebär att vi måste ha barnvakt om det ska bli tillfälle..

Ja det gillar jag också ibland. Men jag föredrar helt klart att åka själv..

Last edited:
Därför köpte jag en till,det var det enklaste sättet att banta bort 58kg!

Henrik

Utan, tack! Jag har nog med jobb att försöka hålla mig själv + hoj i upprätt läge :näsblod

Långtur med dottern bakpå är nog det allra finaste.
Nyförälskad med föremålet för min låga på pallen är en höjdare, särskilt vid termosstopp vid solig skogssjö.
Egotripp utan skjuts på kurviga vägar, utan en själ att bry sig om är en lisa för själen.
Ambivalent? Jag?? Jodå!

Föredrar tveklöst att köra själv på hojen.
Är nog ganska kass på att skjutsa faktiskt eftersom det är något jag gör så sällan. Antar att det är en vanesak både för den som kör och den som åker med. Fast det kan vara mysigt att sitta bakom Hoztic och kramas någon gång också :)

Last edited:
jag skjusar aldrig. pga utefall att de skulle hända något. köra av vägen/krocka. eftersom jag är en gasglad jävel hehehe:tummenupp

Visst kan man skjutsa tjejen men ni vet ju att Skjutsa på hoj e ju som att ha morsan me sig på krogen,

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back