Instant-Suicide
Ny medlem
Hej
Skall införskaffa mig en liten husa 650-best.
Vilken typ av skyddsutrustning är säkrast för gatåka?
Det jag har tittat på är skinnställ(1 piece) och skinn-/syntetbyxor kombinerat med skyddsväst.
Frågan är hur jävligt o varmt det blir med skinnställ under varma sommardagar?
Värt att nämnas är att jag bara kört cross på bana tidigare och aldrig haft/ägt skinnställ.
Tips och funderingar sökes!
Skall införskaffa mig en liten husa 650-best.
Vilken typ av skyddsutrustning är säkrast för gatåka?
Det jag har tittat på är skinnställ(1 piece) och skinn-/syntetbyxor kombinerat med skyddsväst.
Frågan är hur jävligt o varmt det blir med skinnställ under varma sommardagar?
Värt att nämnas är att jag bara kört cross på bana tidigare och aldrig haft/ägt skinnställ.
Tips och funderingar sökes!
om man t.ex. har 34 i ett par vanliga crossbrallor som sitter "pösigt" och man tar 34 i dom här, hur sitter då dom?