Duu Barrett? hur är storlekarna? tänker först och främst på byxornaom man t.ex. har 34 i ett par vanliga crossbrallor som sitter "pösigt" och man tar 34 i dom här, hur sitter då dom?
Mvh
Jag har inte 100 koll på det riktigt om jag ska vara ärlig. Jag har 30 på mina crossbrallor och M på MvD-kläderna. Så jag skulle gissa att L borde vara bra på dig, ev. xl och du är lite krafigare av muskler (aktiva eller i vilande form
Ska du till SM i Eksjö har jag ett set L (och M, som inte lär vara aktuellt för dig) att prova där.
om man t.ex. har 34 i ett par vanliga crossbrallor som sitter "pösigt" och man tar 34 i dom här, hur sitter då dom?
!