Vad betalar ni för er garageplats?

Pröjsade förut 750/månad för bilengarage en bit utanför nyköping, fick lätt in 1 bil + 2 hojar om jag ville. Tvättmöjligheter, kunde meka hur mycket jag ville. Motorbyten, slipa, svetsa osv. Hade en plats där man kunde ta in kompisarns bilar o meka lite under en helg osv + att det fanns massa utrymme att förvara massa crap på.

Nu pröjsar jag 325/månad för 4*4m i ett gemensamt garage i centrala norrköping, 2 hojar går in. Kan göra allt jobb där, svetsa, slipa har även en liten "lackbox" där man kan lacka lite. Fikarum och toalett ingår. Är väl 3bilar och 8 hojar som delar på det garaget nu tror jag, går att tvätta hojen där också... så jag är nöjd.

/ Nicklas

Hgren skrev:
Luleå.
Plats i garagelänga. Pris ca: tre kubikmeter ved för sommarhalvåret :tummenupp

Jag tror inte han varit intresserad av att veta vad ni i utlandet betalar. :7peta

270kr/mån. En ruta som kallas MCruta av p-bolaget men som bara är 20 cm smalare än en bilruta. Bur.

Betalar 250kr/mån för en parkeringsruta,litet metallskåp + tvättmöjligheter i ett underjordsgarage. Kanske inte billigt men inte heller dyrt beroende på hur man ser det.. kostar ju 60-70kr per tvätt av bil/mc på OK macken..

Bor i Västerås, har garaget i samma hus, på bottenplan.

Varmgarage, ca 17 grader, plats för bil plus mc plus verktyg. (Verktyg = kompressor, mindre verktygsskåp samt en billys bokhylla. (heter den så? :va ))

Betalar 600/månad.

Edit: Riktigt bra belysning är det också. Jag är toknöjd.

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...