Vad betalar ni för er garageplats?

Pröjsade förut 750/månad för bilengarage en bit utanför nyköping, fick lätt in 1 bil + 2 hojar om jag ville. Tvättmöjligheter, kunde meka hur mycket jag ville. Motorbyten, slipa, svetsa osv. Hade en plats där man kunde ta in kompisarns bilar o meka lite under en helg osv + att det fanns massa utrymme att förvara massa crap på.

Nu pröjsar jag 325/månad för 4*4m i ett gemensamt garage i centrala norrköping, 2 hojar går in. Kan göra allt jobb där, svetsa, slipa har även en liten "lackbox" där man kan lacka lite. Fikarum och toalett ingår. Är väl 3bilar och 8 hojar som delar på det garaget nu tror jag, går att tvätta hojen där också... så jag är nöjd.

/ Nicklas

Hgren skrev:
Luleå.
Plats i garagelänga. Pris ca: tre kubikmeter ved för sommarhalvåret :tummenupp

Jag tror inte han varit intresserad av att veta vad ni i utlandet betalar. :7peta

270kr/mån. En ruta som kallas MCruta av p-bolaget men som bara är 20 cm smalare än en bilruta. Bur.

Betalar 250kr/mån för en parkeringsruta,litet metallskåp + tvättmöjligheter i ett underjordsgarage. Kanske inte billigt men inte heller dyrt beroende på hur man ser det.. kostar ju 60-70kr per tvätt av bil/mc på OK macken..

Bor i Västerås, har garaget i samma hus, på bottenplan.

Varmgarage, ca 17 grader, plats för bil plus mc plus verktyg. (Verktyg = kompressor, mindre verktygsskåp samt en billys bokhylla. (heter den så? :va ))

Betalar 600/månad.

Edit: Riktigt bra belysning är det också. Jag är toknöjd.

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...