Vad ar det har ifran?

jag tycker normalt sett inte om att förstöra trådar med ot, men..
JA, sd startades av personer med "nynasistiska" tankar.
men snälla ni, lever ni kvar i början på 90-talet allihopa ?
partiet har utvecklats en hel del sedan det startades..
NEJ, jag är ingen aktiv sverigedemokrat, jag tycker det bara är tragiskt att ni dömmer ett parti för att vara nazister (som stödjer hitlers ideal), när partiet bara försöker bevara lite av "det svenska" (ska jag förklara det så lär vi nog starta en helt ny tråd)..

men jag antar att många av er går junt me Che på magen & tror att han var en snäll fredsmäklare..

men jag antar att många av er går junt me Che på magen & tror att han var en snäll fredsmäklare..

Jag tror du skulle överraskas av hur många av oss som inte skulle ta i en sådan tröja ens med tång. :)

Men flåt.. ska inte kalla SD för enfrågeparti...

SD besvarar ju jättemånga frågar.. de besvarar nästan alla frågor om man bara frågar dem vill säga..

Problemet är att de besvarar alla frågor med samma svar.

Roligast var när en sverigedemokrat poppade upp, som gubben i lådan, i en diskussion om snökaoset på nynäsvägen förra veckan, och besvarade frågan:
- Varför blev det sådant kaos och varför gjorde inte vägverket något för att se till att vägarna plogades?

.....gissa vad hans briljanta svar var?!?! :rofl

Men om vägarna hade varit plogade av att SD fått bevara sverige en aning så hade jag kanske övervägt att ge dem en röst...

Men men.. nu ska jag fortsätta att söka en beggad startmotor till min volvo 850.. Kan ge mig fan på att den hade varit hel om inte landet varit påväg dit det är påväg.. Kanske dags för SD att rycka in å bevara lite så jag kommer till jobbet i morgon.

Ibland tvingas jag runt på alla fyra med betsel samtidigt som min fru piskar mig, endast iklädd ett par höga lackstövlar..

- "Gnägga, ditt patrask", skriker hon.. :(

Är hon kanske nazist?

men snälla ni, lever ni kvar i början på 90-talet allihopa ?

Jo du vet att nu för tiden finns det flyg och bredband och gränser mellan länder suddas ut mer och mer och unioner skapas. att "bevara sverige svenskt" är 90 om inte 80 tal så det skriker om det.

Jag tror inte SD är nazister men nog ligger det en hel kennel begravd i det partiet.

Besvara sverige svenskt måste vara en av de dummare påhitten någonsin...

Lägg ner skiten eller sälj det till Norge eller nått..

Back