Vad är WT??

Den högsta densiteten av WT finns i Västerås. I alla fall enligt mina beräkningar.
WT=((1x10^3)x(πr^2)x Sthlm)
WT=[enhet: GulaBlend/MjukisBrallor]
WT för Västerås ligger på runt 100 GB/MB, medans Sthlm ligger på runt 20 GB/MB. :va

Last edited:
Den högsta densiteten av WT finns i Västerås. I alla fall enligt mina beräkningar.
WT för Västerås ligger på runt 100 GB/MB, medans Sthlm ligger på runt 20 GB/MB. :va
Det är fel på din formel ystad måste ju ligga i topp!

Ni preciserar allt för mycket.
Den enkla sanningen är att världens befolkning indelas i tre grupper.
Ghejfjollor - Markus - WT.

PK var ett helvete när man var liten. Fick man frågan "-Är du PK?" så var man rökt direkt. Svarade man ja så var man en PrivatKnullare och nej så var man inte PåKlädd. Det var grymt att vara lågstadieelev på 70-talet.
Den frågan kunde skapa grym ångest för man hade ju ingen utväg. Pest eller kolera i kvadrat, dessutom i skolan. Hemskt.

Jag som alltid trott att WT betydde "water touch".
Ni vet när man är sjukt skitnödig och håvar ur sig en riktig rackare till skit som precis når vattenytan innan den släpper.

men vafan vad ni spånar iväg jag hinner ju inte notera allt dessutom hann jag sen en skymt av två exempel på Wt tjejer. kan ju säga att jag skulle byta religion samhällsklass nationalitet och hudfärg direCkt om jag fick talla på hon till höger ;)

puh!
det där gick snabbt att skriva.

Om det är alternativen tror jag att 90% av sh Helst kallar sig wt (Mig inräknat)

Jag tror faktiskt du ska kalla dig WT oavsett vilka alternativen är.
För övrigt borde du vara lite trevligare, kom ihåg att jag drog tillbaka mitt avslöjande när du med din andra profil på forumet snackade strunt om dina kollegor eller vad det nu var för trams du höll på med.

Bålsta ligger jääävligt högt i WT-densitet.
Kan jag meddela.

Bålsta ligger jääävligt högt i WT-densitet.
Kan jag meddela.

Stekare och WT är inte samma sak. WT vill gärna hänga där stekare hänger, men blanda inte ihop dessa två vidriga varelser.

Stekare:
49157.jpg

WT:
britney_spears.jpg

Enligt Mjukis-Brallan-lagen gäller att: WT=(Stekare/(πr^2)x Sthlm)/G
G=[Gulablends konstant].
Alltså kan det inte finnas lika stort antal WT i Bålsta som vid fjollplan.

Last edited:
Wet Tillie. Som en Willie fast med ringfingret... :3freak

HAhahaahaha *konstpaus*.... Haahahahaha! :tummenupp:D:D

Last edited:
Jag tror faktiskt du ska kalla dig WT oavsett vilka alternativen är.
För övrigt borde du vara lite trevligare, kom ihåg att jag drog tillbaka mitt avslöjande när du med din andra profil på forumet snackade strunt om dina kollegor eller vad det nu var för trams du höll på med.
Ja troligen dock så anser jag (som ett försök att sparka neråt för att komma uppåt kanske?) att största Wt teknet är att vara nöjd med ett skitliv.

Sen faktiskt inte elakt menat inser precis som du att vi är olika och jag har ungefär lika stor lust att leva det liv jag TROR du lever som du har lust att leva det liv du TROR jag lever.

Mja strunt va det ju inte fick jag tyvärr bittert erfara men återigen tack för det, tyvärr va det andra som inte va lika hjälpsamma/smarta..

Last edited:
Jag tycker att stekare är den värsta formen av white trash, vemfan vill bete sig som ett husvagnsmongo i lyxförpackning:va

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025