Vad är WT??

jag skrev gayigt en gång och då fick jag nästan dödshot på halsen av nån moralkärring (snubbe).
Ska notera att jag bara ska skriva ghey hädanefter.

Det påhoppet var faktiskt jävligt ghey kom jag på nu :)

Du kunde lika gärna skrivit på arabiska, kwistfiq?
kvist fick? pinnknullare?

kw = kilowatt
ist = istället för
iq = IQ

kwistfiq används således som beskrivning av person som kompenserar brister i sin intelligens med massor av kw.

haha ok den var faktiskt bra, jag känner att jag kanske borde börja göra en liten kompilering snart innan det blir för många sidor att hålla reda på..

WT får smakka keTtiIng DireCkt om han "lånar" TS literhoj! Men om WT e SH PK och kör sub5 tider får han :ligga/:borra

pk är det näst värsta man kan vara efter hojtjuv. Jag är pk enligt nakcskåtsmaffian. :banana:banana

:ligga = hälsningsfras som används för att hälsa nytillkommna cheyor hjärtligt välkommna till sh.

:d:d:d:d:d

Haha du fick med nästan all men min gode herre, men du glömde att klämma in att WT är en kwistfiq som springer runt o "lånar" hojar.

Hihi fan va bra att jag skapade den här tråden, nu e jag nöjd. Ska nog skriva om den i det här fick mig att le idag-tråden.
Att vara PK är bara lite fjantigt eftersom man oftast inte säger som man tycker när man är PK.
Grupptrycksfjams :)

Ligga o borra o allt det där visste jag ju såklart, men har inte fått npgot erbjudande, men det är jag rätt tacksam för eftersom 90% här är killar och jag likaså och inte lagd åt det hållet då rå.

Ligga?:tuttar

:gasa hElVeT -> Köra jävligt fort
:fucK-u-burnout -> Göra en burnout i ansiktet på någon samtidigt som man pekar finger
:direCkt -> Inte samma sak som direkt utan lite snabbare

PK var ett helvete när man var liten. Fick man frågan "-Är du PK?" så var man rökt direkt. Svarade man ja så var man en PrivatKnullare och nej så var man inte PåKlädd. Det var grymt att vara lågstadieelev på 70-talet.

Sedan var det en knepig förkortning, dom här på forumet har förklarat den för mig flera gånger men den fastnar aldrig :gnissla Något med att tycka något men inte va så själv eller något sånt. Ahhh PK kan det ha varit :) typ Politisk Korrekt eller något sånt, ser man ibland i OT2-forumet.

Nyss gick det förbi en ung tjej, höggravid, med en cigg i truten. Det är WT.

WT += Då man ska gå på en fin och exklusiv restaurang klär man upp sig i de nyinköpta Foppatofflorna och besöker McDonald's.

(Hamburgare är förvisso inte WT i mitt tycke, men McDonald's ligger långt ner på listan jämfört med Max och Burger King.)

Jaha lite som knapsu alltså ?

Ni har ju glömt ett viktigt uttryck, "ghey". Skall absolut inte förknippas med gay (homosexuell), utan är ett uttryck om att något är fjantigt/fjolligt/ev. onödigt/omanligt.

T ex; Fy fan så ghey din rosa motorcykel är.

Gå och hyr (slanga ner) filmen Postal så förstår du vad WT är.

Jag tycker iofs inte att Adidaskrigare är ett bra sätt att definiera WT. Snarare city-camo brallor, rakad skalle, tribals på överarmarna, fet silverkedja runt halsen. Om det gäller killar.

Gäller det tjejor så tycker jag nog att konsumkassörskorna från Brandbergen som hänger på Stureplan på helgerna är mer WT.

Gäller det kärringar så är det ju kol-hostande, Glennrökande trebarnsmorsor från Bredäng som flockas på Big Ben.

ALLA du kan hitta på knullbåten Patricia = WT. :)

Följande bilder förklarar mer än 1000 ord:fakta

Bifogat

• 399px-linda_rosing_15495889.jpg
    399px-linda_rosing_15495889.jpg
    45.4 KB · Visningar: 76
  • svanktatuering.jpg
    svanktatuering.jpg
    23.3 KB · Visningar: 473
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa