Vad är WT??

Med lite valfett går allt.

Ja, den där tarvar fortfarande en förklaring. Var i hela helsefyr kom valfettet från? Jag har legat sömnlös om nätterna i fyra år nu och funderat på den saken. Börjar vara jäkligt trött och grinig! :trött

Den högsta densiteten av WT finns i Västerås. I alla fall enligt mina beräkningar.
WT=((1x10^3)x(πr^2)x Sthlm)
WT=[enhet: GulaBlend/MjukisBrallor]
WT för Västerås ligger på runt 100 GB/MB, medans Sthlm ligger på runt 20 GB/MB. :va

Har du åkt tvärs över Mälaren någon gång? (Alternativt tagit omvägen via Kvicksund, för att minska kraven på framgångsrik vattenplaning?)

Last edited:
Ja troligen dock så anser jag (som ett försök att sparka neråt för att komma uppåt kanske?) att största Wt teknet är att vara nöjd med ett skitliv.

Sen faktiskt inte elakt menat inser precis som du att vi är olika och jag har ungefär lika stor lust att leva det liv jag TROR du lever som du har lust att leva det liv du TROR jag lever.

Mja strunt va det ju inte fick jag tyvärr bittert erfara men återigen tack för det, tyvärr va det andra som inte va lika hjälpsamma/smarta..

Jag är inte säker på att jag hajar vad du menar men jag tycker det var bra skrivet!

Ja troligen dock så anser jag (som ett försök att sparka neråt för att komma uppåt kanske?) att största Wt teknet är att vara nöjd med ett skitliv.

Många skulle nog anse att jag har ett skitliv.
Jag är nöjd ändå.
WT?
Hell yeah!

Helre vara nöjd med det lilla än att aldrig vara nöjd.

Stekare och WT är inte samma sak. WT vill gärna hänga där stekare hänger, men blanda inte ihop dessa två vidriga varelser.
Alltså kan det inte finnas lika stort antal WT i Bålsta som vid fjollplan.
Jag är fullt medveten om skillnaderna mellan WT och stekare. Givetvis dras WT till stekare, men WT har inte råd att bo där stekarna bor, alltså bor WT i Bålsta.

WT är ett utryck som alltid spårar ur i alla fall, alla som ogillar något lägger till det på WT listan så till slut är allt WT.

Det som är höjden av WT är att disuktera vad som är WT.

WT är ett utryck som alltid spårar ur i alla fall, alla som ogillar något lägger till det på WT listan så till slut är allt WT.

Det som är höjden av WT är att disuktera vad som är WT.

Vart du ledsen i ögat för att du bor i WT-staden numero uno. :D

Vart du ledsen i ögat för att du bor i WT-staden numero uno. :D

Nejdå, när sådanna kommentarer kommer från någon bosatt i Göteborg tar de inte särskilt hårt :tummenupp

Tycker bara att det börjar bli jäkla tjatigt med WT, ett riktigt seglivat modeord som bara måste förekomma överallt. (Brukar inte heller vara några större stjärnor som använder det)

Själva ordet blir så malplacerat också, det syftar ju på en viss sorts amerikanare och den sorten finns inte i Sverige.

Last edited:
Lär mig oh du store! :Bugar
Livserfarenhet.
När kompisar och släktingar dör och man själv varit nära döden så lär man sig uppskatta det lilla.
Det finns så oerhört många som har det sämre än mig.

Ny temasång för dig:
[YOUTUBE-ID]5PsnxDQvQpw[/YOUTUBE-ID]

Livserfarenhet.
När kompisar och släktingar dör och man själv varit nära döden så lär man sig uppskatta det lilla.
Det finns så oerhört många som har det sämre än mig.

Ny temasång för dig:
[YOUTUBE-ID]5PsnxDQvQpw[/YOUTUBE-ID]

Det var lättare att relatera till honom än 50-cent måste jag säga. Även fast jag får ta och player hate:a honom lite för hans hurtiga tarmsystem.

Men jag måste alltså bli gammal innan jag lär mig. Då kan jag fortsätta försöka komma på get-rich-quick schemes och lyssna på Warren G tills dess. :banana

Nära döden har väl alla på sh varit, men kanske inte nära nog. Eller så är man en slow learner helt enkelt. :(

Det var lättare att relatera till honom än 50-cent måste jag säga. Även fast jag får ta och player hate:a honom lite för hans hurtiga tarmsystem.

Men jag måste alltså bli gammal innan jag lär mig. Då kan jag fortsätta försöka komma på get-rich-quick schemes och lyssna på Warren G tills dess. :banana

Nära döden har väl alla på sh varit, men kanske inte nära nog. Eller så är man en slow learner helt enkelt. :(
Inte "näradöden" på det sättet.
Knivskuren i en gränd i Athen med ett tiotal engelsmän som sparkar på en.
Lite skillnad mot intermitent framhjulssläpp på bogan.

WT är såna kaukasier du ser på Talkshows som Jerry Springer, är dom inte vita som är dom helt vanliga TT (trailertrash)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show