Belägg för det tack!
Dessutom, hur skulle könsorganen ha kunnat evolvera fram stegvis, med tanke på att fortplantningen måste kunna pågå under tiden?
Berätta för oss nu hur och varför könsorganen skulle ha börjat evolvera fram!
Och inte bara en massa pseudoteorier och intelligensbefriade slumpteorier om förmenta slump-mutationer...
Varför inte bara acceptera det uppenbara, nämligen att vi är skapta med könsorgan från allra första början...behövdes alltså inget flum-flum som du förespråkar...
Snälla rara du, varför ska jag belägga det??? Evolution betyder just precis det: Slumpvisa mutationer, genetsikt tryck, selektion o.s.v. det är inget som behöver beläggas det är vad evolutionen står för. Ska vi debattera får du i alla fall börja med att förstå teorin på en ytlig nivå i alla fall.
Vidare finns det inget svar på frågan VARFÖR könsorganen skulle växa fram, det är liksom slumpdelen av evolutionen.
Kul att du använder argumentet om att fortplantningen, kreationeister brukar ju vilja använda ögat. Du kanske kommer med det så småningom???
Vad gäller fortplantningens eventuella kontinuitet visar frågan att du inte har föstått evolutionens drivkraft. Vad får dig att tro att det inte skulle kunna ha gjort det? Hela tanken är ju att det sker små, små, små förändringar som med massor av generationer bidrar till stora steg. Det är ungefär som att ta en modern R1. Fungerar jättebra men det betyder inte att en Silverpil inte fungerade, eller ens att hojar aldrig kommer att bli bättre.
Det åligger faktistk DIG att bevisa att den fortplantning som vi har är den perfekta, med alla spontanaborter, missfall, misslyckade befruktningar, oanvänd sperma och ägg o.s.v. eller att inget annat skulle fungera, ett påstående som ju du står för! Kan bli svårt med tanke på att det, som jag redan påpekat, finns flera andra metoder som verkar fungera bra för fiskar, fåglar, näbbdjur, insekter o.s.v.
Det åligger faktiskt även dig att förklara för mig om det finns mutationer eller inte och vilken effekt du anser dem kan ha på en population. Faktum är ju att om du kan motbevisa mutationer, och då i röda rappet även sänka all genetisk modifiering vi har på t.ex. olika grödor idag, så har du ju torpederat hela evolutionen! Bara som ett litet tips!
Å en sak till: Innan du kommer med "stormen som bildar ett flygplan", en liknelse som bl.a Jehovas Vittne brukar använda, så kom ihåg att även den är ett missförstånd av hur evolutionen fungerar och mer beskriver ID.
För övrigt skulle det vara bra om du läste in dig på evolution så jag kan slippa att förkalra det uppenbara för dig! Läs "Den självisak genen!" En bra och banbrytande bok!