Vad är ursprunget till sex? Hur uppstod könsorganen?

Du borde läsa följande först så att du fattar skillnaden mellan "Evolution A" (uppdiktat) och Evolution B och hur de evolutionstroende blandar ihop dessa begrepp och att Evolution A bara är en enda stor MYT:

http://www.trueorigin.org/spetner1.asp

:yoparty

Om du nu har svårt att fatta att alla livsformer skapades färdiga som vi är, att det alltså inte behövdes någon flummig evolution för att få fram könsorganen, så är jag den första att beklaga!

Om man nu inte ens fattar att fortplantning inte vore möjlig med halvutvecklade manliga och kvinnliga organ, så...ja...vad ska man säga...?
OK, nu har du fått en del skit av folk så det behöver jag kankse inte komma med, men en teori har jag: Du menar inte det du skriver! IStället tror jag att du är ute på olika sidor med teorier som även du tycker är lite kul och så postar du dem här av en eller annan anledning.

Först och främst så kan du ju inte ens teorin bakom skapelse och ID. ID är ju en utveckling (evolution!) av den förra och det fanns god asjäl till varför det blev så. Bl.a. nämner ju inte ID-folket något om en Skapelsegud eftersom det då skulle bli klart att det var en religion och inte vetenskap, vilket ju är deras mål för att få det undervisat i USA. Vilket ju inte gått så VÄLDIGT bra precis...

På något vis hintar ju även dina smileys till att du inte är seriös.

Dessutom så bör man vara en relativt konservativ kristen, eller typ Jehovas, för att tro på myten, men i så fall hade man inte trott på någon hollowearth teori eftersom den inte passar in i den kristna världbilden. Jag utgår från att du även är medveten om att man måste ändra på hur gravitationen fungerar för att bo på insidan av ett klot??

Men ett löfte ska du få: OM du kan övertyga mig om att dina trådar är annat än ett försök till uppmärksamhet och att du verkligen tror på ID och klarar av att argmentera för din sak och åtminstone försöka kommentera mina frågor så lovar jag att ta upp tråden med dig. Hitills har du ju mest klippt och klistrat.

Förresten om du vill uppta debatten får du börja med att svara på frågan: Varför behöver vi föräldrar överhuvudtaget om vi är skapade? Vad kan en Skpare vinna på det? Jag anser som sagt att du valt ett oerhört korkat exempel för att debattera ID då varken fortplantnign som sådan och defintivt inte fler olika typer skulle behövas om det var en designad lösning.

Så kort: Jag tror bara att du vill ha uppmärksamhet och driva med folk här!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph