Vad är ni som åker plastraketer villiga att betala? Egentligen???

Maverick_ou812 skrev:
Tycker du skall satsa dina slantar i det bettet på Honda...
Honda märkesförsäkring = sant (dock inte alla modeller) enl. två olika Honda dealers förra veckan.

Swejen skrev:
"För er som är intresserad av årsförsäkringar på sporthojar så är det på G under våren 2005.
Det kommer röra sig om just ETT MÄRKE och ägarna till dessa sporthojar kommer bli positivt överaskad =)"

Om det inte blir alla modeller vågar man gissa att CBR:erna kommer exkluderas och isf kommer ingen med sporthoj att bli positivt överraskad...

Så jag hoppas du har fel och att det bara är ett sammanträffande :)

/Y

swejen skrev:
För er som är intresserad av årsförsäkringar på sporthojar så är det på G under våren 2005.
Det kommer röra sig om just ETT MÄRKE och ägarna till dessa sporthojar kommer bli positivt överaskad =)

För er som vill veta mer infinn er på MCmässan i GBG i slutet av januari!

Vi är jävligt mycke intresserade, hur blir det? :huvet
Jag ÄR NYFIKEN :gnissla
:fyllisar :fyllisar :zpy :öl :cpparty :dricka :zpy :zpy

heliac skrev:
Kraftigt höjda försäkringspremier har fått rejäl snurr på Trygg-Hansas resultat.

Under de nio första månaderna i år ökade premieintäkterna med närmare en miljard kronor eller 18 procent, jämfört med motsvarande period i fjol.

Därmed redovisar det danskägda försäkringsbolaget också en vinst på 246 miljoner kronor. Under motsvarande period i fjol blev det förlust på 477 miljoner kronor.

Går dom inte plus??? :va

Det gör de väl inte , det fattas ju 220 miljoner för de två senaste åren. går man med förlust ett år så behöver man ju få igen de pengarna, de flesta brukar behöva betala tillbaka sina lån, företag är inte skyddade från sånt.

För att svara på ursprungsfrågan så är det rätt enkelt. Jag betalar om jag tycker det är värt det. Skulle jag tycka det blev för dyrt så skulle jag skaffa en cykel som var billigare att försäkra. Jag kör hellre en rolig klass6-hoj än ingen hoj alls.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...