Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oops skrev:2613988Tack.
Teo, du måste vara med om glada ekonomiska "överraskningar" lite nu och då.
Och sånt är iofs alltid trevligt.
Teo skrev:2614171Det händerJag ska genast skära upp båda mina handleder.
![]()
Det blir så när en flicka kissar på sig och det sedan får torka...wannagofast skrev:2614123Precis min tanke.. "fittgul"![]()
Boodh89 skrev:2610568
trevlig maskin, dessutom sveriges mest såla mc 06![]()
SE skrev:2612033Det är inte klokt vad folk har för reaktioner på en hoj som denna.
Vissa tycker att den är skit. Ful, tråkig, för billig, tjejig, vardaglig osv osv.
Sen finns det andra som tycker den är snygg, riktigt lätthanterlig, lagom pigg, underhållande osv osv.
Och detta är precis som i verkliga livet, alla gillar inte samma saker.
Sen får jag säker alla på mig nu, men tittar man lite objektivt på alla inlägg verkar det som att de som "vet bäst" och de som har enliters supersport-hojar dissar denna, "töntiga" cykel. De som inte har peniskomplex eller måste ha värsta tuffa hojen för att impa på andra är nöjda med ER6n.
(eller är andra hojar så mycket bättre/roligare att köra?)
Sen säger folk att har man inte råd att skaffa en "riktig" hoj så är det dumt att köpa denna. Är det verkligen sant? Jag är student, har snart MC kort. Ska jag ge f*n i att köpa hoj? Eller köpa en begagnad sliten hoj? Varför??
Även om jag snart äger en ER6n, så tar jag hemskt gärna emot kritik mot den, men då saklig kritik, inte i stil med att: den ser ut som en moped, vilken gräslig sving, osv osv. Detta är dessutom hemskt personliga referenser.
Så, spöa gärna mitt inlägg, men gör det med finess.
Ha det!
PS. När sen min utbildning är avklarad så kanske även jag har pengar att köpa en fabriksny R1:a och då väljer jag den framför en liten Kawa ER6n, men den ekonomin (eller kunskapen att köra den) har jag verkligen inte nu. DS.
Rigge skrev:2614313Ok att dom flesta inte behöver 1000 kubik och jag förmodligen skulle bli rejält frånåkt av en kompetent pilot på en kurvig väg, men vem åker för att åka fort? Jag åker för att det är kul, 140 hästar är roligare än 70 även om det inte går fortare alla gånger.
korvgubbe skrev:2614323Jag antar att det är ett ganska bra betyg att man inte kan hitta ett enda exemplar på blocket trots att det var den mest sålda hojen -06....
Varför säljer du din då? Va VAGustav1 skrev:2614448Kan man ju visst det.
Oops skrev:2614673Varför säljer du din då? Va VA
Gustav1 skrev:2614448Kan man ju visst det.
korvgubbe skrev:2614868nåja.. inte i sthlm iallafall...
..gjorde lite fel när jag sökte.. Men ändå, hittade ingen vid jordens medelpunkt: stockholm.
-PLM- skrev:2614156Jag stämmer in i kritiken och anser hojen ligga i samma segment som Yamaha XT660! En "snygg" hoj och utmärkt bruksmoppe, men som tyvärr inte är så mkt mer än så. Men säljer nog väldigt bra ändå, främst på sin design, priset och att den är som en ny Volvo, -tyst, vibrationsfri och saknar känsla.Känns lite som man åker, och inte kör -perfekta hojen för medelsvensson som inte vill skrapa nummerplåt och göra trehundrafemtielva meter långa stoppies, förstagångare, körskolor och liknande folkslag.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |