Solid snake
Guest
05:00 till 22:30 nån gång på en lördag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det är skillnad, men den största skillnaden är nåt som kallas för standardkrav. På essingeleden får det ligga max 2cm snö eller 1cm modd under pågående snöfall. Två timmar efter det slutat snöa ska det vara helt snö och isfritt på vägbanan. Dessutom har vi fyra körfält i bredd(åt varje håll) och ett par hundratusen bilar per dygn, med stressade 08Xyron skrev:2323639Gå bara ut och nys på essingeleden så försvinner det ni 08or kallar "snökaos", de som skottar här uppe i norrland (där det faktiskt snöar) jobbar ett par timmar
Edit: 1h 45min kvar, längtar hem !
GixxerJensa skrev:2323683Jag vet att det är skillnad, men den största skillnaden är nåt som kallas för standardkrav. På essingeleden får det ligga max 2cm snö eller 1cm modd under pågående snöfall. Två timmar efter det slutat snöa ska det vara helt snö och isfritt på vägbanan. Dessutom har vi fyra körfält i bredd(åt varje håll) och ett par hundratusen bilar per dygn, med stressade 08r i som bara ska fram, att hålla reda på kring lastbilen samtidigt som man ska hålla reda på två plogar och saltspridare. Det är jobbigt jag lovar!
Xyron skrev:2323276Precis som topic lyder, hur länge har eran längsta arbetsdag/dagar/skift.. varit?
Är själv inne på mitt längst hittils..
Start: Fredag 13.00
Slut: Lördag 15.00 = 26h.. Har dock vilat i 1 ½h men annars full gas
Bara 7 ½ h kvar![]()
Sejko skrev:2324783Hehe sammanhängande utan en ledig dag så ligger jag på 65dagar, inget riktigt socialt liv och fritid på över 2 månader de tog knäcken av en, passen var från 12-23 helger fram tills 03.
Joe Schmoe skrev:2326779Mitt rekord är 46 timmar övertid på en helg.
Det var helgen innan PTS skulle komma och mäta att det gick att ringa 3G-samtal som det fanns i kontrakten mobiloperatörena fick.
Fick igenom ett samtal på måndagsmorgonen när de väl de kom och kollade, sen funkade det inte på 6 dagar igen...
Dee_cati skrev:2327553.... och fortfarande så har ni inte fått igång några fler samtalDet sämsta skit som finns måste vara 3G, iaf i Örebro....
Det är faktiskt mycket mer halt med 2 cm snö, än 20 cm snö på gatorna.ghandi skrev:2323723Fortfarande roligt att se 08or halka omkring när det är 2 cm snö![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |