Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
War-psycho skrev:2329590Så fort man kommer ut på vischan och ut på vägarna som fortfarande är vita blir det mycket bättre fäste.
Snömodd (uppkört saltmodd) är mycket svårare att forcera än ren snö.
War-psycho skrev:232959015 minus i Stockholm är dessutom dubbelt så kallt som 30 minus i Luleå.
Det sa jag väl inte alls heller!!! Läs om läs rätt.ghandi skrev:2330219Det du säger är alltså att -60 i Den Kungliga Hufvudstaden är jämförbart med -30 i Västerbotten/Norrbotten?! gifv url till den infon så akademikern i fråga kan avlägsnas från sin postWar-psycho skrev:232959015 minus i Stockholm är dessutom dubbelt så kallt som 30 minus i Luleå.![]()
Känner igen det där... restaurangbranschen eller?ozeo skrev:2323317...min bror har jobbat 7 st 16 tim i rad med 8 tim vila imellan..
de tyckte jag lät jobbigt.,
Jag fattadeWar-psycho skrev:2330634...Det jag menade, vilket dom flesta nog också förstod, var att 15 minus i Stockholm KÄNNS dubbelt så kallt som 30 minus i Luleå...
War-psycho skrev:2330634T.ex. gjorde jag lumpen i Luleå, och jag frös fan så mycket mer på högvakten än när jag var där uppe, trots att det enligt termometern skulle vara dubbelt så kallt i Luleå.
War-psycho skrev:2330634Det sa jag väl inte alls heller!!! Läs om läs rätt.(Det är bara din svenskalärare som borde avlägsnas från sin post.)
Det jag menade, vilket dom flesta nog också förstod, var att 15 minus i Stockholm KÄNNS dubbelt så kallt som 30 minus i Luleå.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |