Vad är det här?

Dubstep

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2011
Hoj
XTZ 660 Tenere -92
Vad är det här? Duke 125

Har hämtat hem min nya hoj nu, Duke 125a och med hojen fick man detta. Har verkligen ingen förståelse för vad det är, någon som kan öppna sina sinnen? :gnissla

Uploaded with ImageShack.us

Last edited:
Hasplåt?:D

Kanske ändå kan vara ett alternativ till originalläppen som ju sticker ut 15m bakom hojen! Borde ju nästan vara röd vimpel på den...:näsblod
Önskar jag hade en liten duke som 125:a!

Kan ju vara värt att tillägga att den plastsaken är mjukare än jag vet inte vad. 4-5 mm tjock men vääääldigt mjuk. Ska kolla imorgon hur det ser ut i bak på hojen :va

Fästa under nummerplåten och det som blir kvar/hänger ned blir fäste för reflexen, fick likadan med min 990 adventure! ...du kan få en till om du vill :)

Enkelt, det är en borrmall för att få extra effekt. Lägg den på tanken och borra efter hålen så får du 4hk extra i nedförsbackar. Lycka till kompis :D

Hasplåt?:D

Kanske ändå kan vara ett alternativ till originalläppen som ju sticker ut 15m bakom hojen! Borde ju nästan vara röd vimpel på den...:näsblod
Önskar jag hade en liten duke som 125:a!

Finns finanserna är det bra att handla:tummenuppMEN jag tror du menare att du en duke som liten. som 125:a eller något..:va:D

Fästa under nummerplåten och det som blir kvar/hänger ned blir fäste för reflexen, fick likadan med min 990 adventure! ...du kan få en till om du vill :)

NU vet jag. I Storbritannien har dom ju en stoooor skylt som det står L på under reg.skylten när dom övningskör, är nog för en sån! :tungan

Finns finanserna är det bra att handla:tummenuppMEN jag tror du menare att du en duke som liten. som 125:a eller något..:va:D

HAHAHAHAHA :D :banana

Enkelt, det är en borrmall för att få extra effekt. Lägg den på tanken och borra efter hålen så får du 4hk extra i nedförsbackar. Lycka till kompis :D

Är det verkligen så? Kanske värt att testa. Då får jag ju 19 hk!"!¤"¤#%¤"%&WEQ :banana:banana:banana

Last edited:
Det är en extra universal packningssats eller stjärtlapp, eller sittunderlag, eller en knee board, Jah helt enkelt en allt i allopryl. Fick en till min 690 smc oxå

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park