Vad är det för fel på er egentligen? (brudar)

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Tycker det är lite för dåligt med relationstrådar på OT-forumet nu, så jag tar en för laget. :tungan

Jag firade nyår med min kompis och hans sambo. Även sambons tjejkompis var bjuden.
Hade träffat henne en gång tidigare i somras när vi åkte till Gbg. från oskarshamn. Då var hon dock ej singel och hennes pojkvän var till och med med på den resan.

Nu var de iaf nyår och allt gick som smort, trevlig hemmafest på fyra personer, gick o kollade in fyrverkerierna nere vid hamnen, käkade middag, drack, spelade spel.
Jag tyckte att hon verkade hur fin som helst så jag körde på.. Slutade med att vi låg och råhånglade i polarens soffa i säkert en timme. Tillslut så var det läggdags.
Jag var helt inställd på att sova i soffan och börja om från där vi slutade dagen efter, men när jag gav henne en godnattpuss så sa hon bara KOM..! med ruggigt kåt röst så det slutade med att vi låg i hennes säng istället. Hade sex o hela kittet till kl halv åtta på morgonen.
Dagen efter var det bara gulligull o mys i soffan som gällde. Hade det hur trevligt som helst nyårsdagen och morgonen efter det låg vi hennes säng igen. Sa att jag verkligen tyckte om henne och hon sa att hon tyckte om mig med. Käkade frukost och följde henne till bussen o tog farväl.

Pratade i telefon dagarna efter o gjorde mitt bästa för att hålla kontakten. Frågade om hon hade lust o ta en bio när jag fyllde år och hon tackade ja. Men dock visste hon inte när hon skulle ha tid för hon tränade tydligen fotboll 4 dar i veckan.

Hur som helst, höll kontakten i flera veckor efter det. Föreslog att jag skulle åka till henne isället eftersom hon inte kunde hoppa över träningarna. Men icke! Tillslut tröttnade jag på henne o frågade rätt ut vad det var hon ville egentligen. Fick bara höra klassikern "Känner inte för att ha pojkvän just nu" "Vi kan väl vara vänner" :3freak

Ok om man bara vill ha ett ligg för en kväll.
Men inte fan ligger man och strular två dagar efter spik nykter om man inte är intresserad? Eller? :va
Och hur fan kan man låta bli att berätta att man inte är intresserad när man märker att den andra personen är kär och lever på hoppet?
Har funderat mycket över detta men kommer inte fram till nåt bra. Så jag ser det som att jag gick på en nitlott den här gången och hoppas att jag slipper vrickade tjejer i fortsättningen.

Det är fritt fram att kommentera, tipsa osv.
Ha en bra dag! Tror våren kommer nästa vecka! / Karl-Johan

Det där skulle jag ocskå vilja ha ett bra svar på ,, men det är ju ena lustiga däggdjur dessa fruntimmer.

Du var bara ett knull, för henne. Var glad.

Brudar är knäppa. Hoppas det går bättre i framtiden!
Heja våren!

Tjejer får väl knulla runt och ta det dom vill ha också,svårare än så är det inte.

Hon kanske ville ha lite sex och närhet,du var en i hennes ögon en attraktiv grabb som kunnde ge henne det,sen hammnade du lite på värme och sedan trillade du bort ifrån listan.

Det är vad jag tror.

Jag tror hon tyckte du var för klängig helt enkelt och spolade dig. Hade du varit lite mer kall så hade det kanske gått vägen...

KarlJohan skrev:
Det är fritt fram att kommentera, tipsa osv.
Ha en bra dag! Tror våren kommer nästa vecka! / Karl-Johan

Min personliga åsikt är att hon betett sig riktigt dåligt... Men om jag ska försöka mig på en teori så tror jag att hon till en början kände precis som du men sedan när det började gå upp för henne vart det var på väg så ville hon inte mer. Det värsta som folk kan göra i den situationen är att inte säga något utan bara ignorera eller låtsas som ingenting. Jävligt dålig stil.

Har en till teori och det är att hon från början visste att hon inte ville ha pojkvän men tyckte att ni hade det mysigt/kul/trevligt ihop och ansåg väl att hon inte behövde säga ngt eftersom hon kanske trodde att ni inte skulle fortsätta umgås. Sedan kanske hon tröttnade eller hittade någon annan men vågade/brydde sig inte om att säga något och bara lät tiden ha sin gång....

Hur vida mina teorier stämmer eller inte spelar inte särskilt stor roll. Tycker att hon varit galet elak som inte sagt något i alla fall.

Hoppas att du hittar en vettig tjej där ute som vet vad hon vill och inte är rädd för att säga det till dig!! :tummenupp

Hon fick inte en tillräckligt bra rundsmörjning - då hade hon inte släppt taget! :7peta :rofl

(eller ?)

Långa farbron skrev:
Tjejer får väl knulla runt och ta det dom vill ha också,svårare än så är det inte.

Hon kanske ville ha lite sex och närhet,du var en i hennes ögon en attraktiv grabb som kunnde ge henne det,sen hammnade du lite på värme och sedan trillade du bort ifrån listan.

Det är vad jag tror.

Klart de får! Och jag tror du har rätt. But you´re missing my point here.
Varför inte bara säga som det är och vara ärlig från första början när man märker att det kanske betydde nåt för den andre.
För mig är det en självklarhet. Behandla andra som du själv vill bli behandlad alltså..

KarlJohan skrev:
Klart de får! Och jag tror du har rätt. But you´re missing my point here.
Varför inte bara säga som det är och vara ärlig från första början när man märker att det kanske betydde nåt för den andre.
För mig är det en självklarhet. Behandla andra som du själv vill bli behandlad alltså..

Det krävs mod för att vara ärlig,inte alla har det (tyvärr)

Men jag håller med om att det är kasst gjort av henne,speciellt om du känner dig lurad av det hela.

Sluta grina och bit i det sura äpplet, du var helt enkelt kass i sängen! :hihi

Självklart är det så att om hon nu verkligen tränar fotboll 4 ggr / veckan så är hon endast hobbyhetero. Egentligen är hon lebbo, och du var en prova-på-grabb.

Dessutom, inte ens kvinnor förstår sig på sig själva. Hur ska logiskt tänkande varelser (ja, män) kunna det då?

Du fick ett nyp, sen vart hon nöjd. Är du romantiker eller ? Ett one-night stand leder inte per automatik till ett förhållande. :7peta

Zee skrev:
Självklart är det så att om hon nu verkligen tränar fotboll 4 ggr / veckan så är hon endast hobbyhetero. Egentligen är hon lebbo, och du var en prova-på-grabb.

:gråta :brinnerup :död :3freak

// Pojkvän, till en fyragångeriveckanfotsbollsspelandechey

Beanise skrev:
:gråta :brinnerup :död :3freak

// Pojkvän, till en fyragångeriveckanfotsbollsspelandechey

Försöker du spräkca en solklar fördommm nu ellor? Skärtp dig! :hihi

Vill man ha en trogen livskamrat får man helt enkelt skaffa sig en hund. Sen får man ragga one-nights på krogen för att tillfredställa sina sexuella behov eller skaffa KK. :tummenupp

KarlJohan skrev:
Du vet, man måste inte vara dryg bara för att man har en risig hoj... :lol

Du missade nog min smily...

Det var inte meningen att vara taskig utan ett taskigt försök att vara rolig, sorry!

PS vad menar du med risig hoj? :confused:

J.Porta skrev:
Du fick ett nyp, sen vart hon nöjd. Är du romantiker eller ? Ett one-night stand leder inte per automatik till ett förhållande. :7peta

Antingen har du lässvårigheter eller så är du bara allmänt obegåvad. Det du skriver hör ju inte ihop med mitt inlägg. Alls.

Seså din äckliga lilla noob. Försvinn.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...