Vad är det för fel på er egentligen? (brudar)

Välkommen till verkligheten KarlJohan..

Alla behöver sex och lite närhet nån gång ibland.. och de allra flesta människor tycker det är obehagligt att ta itu med bistra sanningar.

Kan tyckas taskigt att hon inte sa rent ut att hon inte ville ha dig som pojkvän men så fungerar tyvärr väldigt många. Gömmer sig och hoppas på att den andre ska förstå..

Förmodligen inte sista gången du kommer råka ut för det.

Btw, det är inte bara tjejer som beter sig sådär. :7peta

KarlJohan skrev:
Antingen har du lässvårigheter eller så är du bara allmänt obegåvad. Det du skriver hör ju inte ihop med mitt inlägg. Alls.

Seså din äckliga lilla noob. Försvinn.

Såja, nu skall vi inte gå till personangrepp
:pannkyss

Var missade jag då ??

gav henne en godnattpuss så sa hon bara KOM..! med ruggigt kåt röst

Sen så har väl inte jag varit ensam om att vara inne på one night teorin.... :banana

KarlJohan skrev:
Ok om man bara vill ha ett ligg för en kväll.
Men inte fan ligger man och strular två dagar efter spik nykter om man inte är intresserad? Eller? :va

Man KAN göra det....men det är inte rätt!!! Eller!? :va

Äh...inte vet jag, killar gör likadant. Så det är ingen skillnad.

Synd att du åkte på en kärleksnit, men nästa gång kanske det är du som nitar. Det är det här som kallas livet, och som ger en livserfarenhet. Se det som en sådan och gå vidare.

Lycka till! :tummenupp

Klart man kan fingra på varandra ett par dagar utan att man lägger några djupare känslor i det, hon ville ha sex och lite närhet, det är mänskligt. Kanske borde du varit mer cool med ringandet men sånt är livet. Var nöjd över att du fick knulla en läcker tjej istället för att deppa över att hon inte vill ha ett förhållande.Klart det är surt när det händer men det är inte sista gången, jag lovar :tuttar

OLJEKYLD GSXR skrev:
Klart man kan fingra på varandra ett par dagar utan att man lägger några djupare känslor i det, hon ville ha sex och lite närhet, det är mänskligt. Kanske borde du varit mer cool med ringandet men sånt är livet. Var nöjd över att du fick knulla en läcker tjej istället för att deppa över att hon inte vill ha ett förhållande.Klart det är surt när det händer men det är inte sista gången, jag lovar :tuttar

Visst. Det är så jag ser det. Bara det att vi "fingrade" inte på varandra lite grann.
Egentligen är det bara oärligheten som stör mig.

KarlJohan skrev:
Visst. Det är så jag ser det. Bara det att vi "fingrade" inte på varandra lite grann.
Egentligen är det bara oärligheten som stör mig.

Ibland har människor har en tendens att inte vara ärliga. Kan vara att de inte vill såra. Trots att de genom sin tystnad och oärlighet faktiskt gör det hela värre.

Inget roligt att falla för någon som sedan visar sig inte alls känna på samma sätt som man själv.

Dock tror jag inte att tjejer är värre än killar. Skillnaden är väl att man reagerar mer när en tjej bara är ute efter att ha lite kul. Det är ju mer accepterat bland killar.

Blir själv kallad "player" ibland av polarna fast det är nog mest för att jag är ensam singeltjej i vårt "gäng" och dom andra tråkmånsarna aldrig får släppa alla hämningar och ragga loss när vi är ute. Jag skäms inte för att jag tycker om att ha kul och träffa folk, det betyder inte att jag hoppar i säng med en ny kille varje lördagkväll efter krogen. När jag väl träffar rätt pöjk så är det ju färdiglekt så varför inte ha roligt sä länge man kan. Sen ska man ju självklart vara tydlig med att man inte är ute efter ett förhållande.

Kerplunk skrev:
Jag skäms inte för att jag tycker om att ha kul och träffa folk, det betyder inte att jag hoppar i säng med en ny kille varje lördagkväll efter krogen. När jag väl träffar rätt pöjk så är det ju färdiglekt så varför inte ha roligt sä länge man kan. Sen ska man ju självklart vara tydlig med att man inte är ute efter ett förhållande.

Gillar din inställning :tummenupp
Har iofs träffat mannen i mitt liv nu, men givetvis kan man leka innan..

Det har inte med brudar eller killar att göra..det är känslor..eller bristen på dem. Bättre att vänta med sex eg..men det kan vara svårt också. Man kan ju inte tvinga fram känslor hos någon. Catch 22. Kan göra ont.

Last edited by a moderator:
Hennes avsikt kanske inte var att det skulle vara ett one night...
Hon kanske fattade tycke för dig under dessa dagar, men att intresset inte var tillräckligt starkt för att det skulle hålla i sig när hon väl var på hemmaplan... sånt kan
Dock är det dålig stil att inte säga det....

Hon var sugen och gav efter för frestelsen. Det borde fler tjejer göra, oftare. Innan de vaknar upp och är kärringar, otränade och med noll sexerfarenhet.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla