zilog
Mr. Hardtechno
Håller på att justera in innerörat efter 205GTI:ns beteende nu när halkan har kommit, den sladdar tokfint när man väl har sidokraft, men är svårt att initiera sladdarna snyggt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller på att justera in innerörat efter 205GTI:ns beteende nu när halkan har kommit, den sladdar tokfint när man väl har sidokraft, men är svårt att initiera sladdarna snyggt.
Tyckte min 205 gti var förbannat kul att sladda med. Jävligt lättsladdad och lättkörd. Enda bilen jag vågat sladda lite på asfalt med också. Förbannat rolig bil var det.
Men zoltan då..
Snyggt jobbat, var gjorde du den tabben?
Det rätta svaret är Volvo PV med Sator dånandes ur högtalarna.
Som vinterskott rekommenderar jag, liksom många andra, en BMW E30. Lagom storlek och väbalanserad. Även en sur gammal Sierra funkar förträffligt att leka med!
Gällande E30 så anser jag faktiskt inte att det behövs en 325:a. Hade själv en 318 och kände inte att effekt var vad som saknades. Även om det alltid är kul med mer pulver förstås.
Testade förra året att sladda lite med min fars 5-serie, en -04. Alldeles för tung och lurig att hämta hem när det släppte. Analogt ska det vara, inga elektroniska hängslen.
E34:an funkar fint också som någon skrev.
//Johan
sierran har även den trevliga funktionen att den har uppvärmd framruta, väldigt trevligt i vissa situationer.
En Audi 90 quattro med blanka vinterdäck är ingen rolig lekbil direkt, man får provocera upp ställ och när det väl släpper går den i tangentens riktning tills det tar stopp i någonting...![]()
Men ibland jobbigt i motljus..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT