GSXR1100R
The older i get the faster i was
Mardröm för VPK-Chrille juh, laga din ventilsallad nu och kom in i matchen, skecka tant o ongar på tippen, det är fanimej vårChrille skrev:Va ska du tvångsansluta mig till Moderaterna??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mardröm för VPK-Chrille juh, laga din ventilsallad nu och kom in i matchen, skecka tant o ongar på tippen, det är fanimej vårChrille skrev:Va ska du tvångsansluta mig till Moderaterna??
Du är en sjuk man FreppaFreppa skrev:Jag är Gay och gillar lila depåstöd!
mb skrev:Skriver man exempelvis "det är inte så konstigt att en fet, utstött, hemmaboende pundarnisse som du inte begriper nåt", så har man inte vunnit ett dugg i sak på det. Man har bara kommit med ett onödligt (och troligtvis totalt felaktigt) personangrepp.
Chrille skrev:Jo med det är en klar skillnad där. Om jag däremot säger att "att om man verkligen tror nåt så jävla dumt så bör man testa att läsa en bok eller två" utan att quota någon eller nämna någon vid namn så anser jag att det är riktat mot en grupp av människor, inte en specifik individ.
Bry dig inte invalido är oxå ett angreppvalmers skrev:Dagens I-landsproblem.
Att ditt huvud har form och storlek som en 15-kilos vattenmelon är bara ett påpekande i all välmening.GSXR1100R skrev:Bry dig inte invalido är oxå ett angrepp
Henken skrev:Även om den individen ingår i den gruppen av människor? Alt. undersförstått förpassas till den gruppen.
GSXR1100R skrev:Du är en sjuk man Freppa![]()
UrbanTiger skrev:Alla som gör personangrepp är idioter, speciellt vissa![]()
McB skrev:Om jag säger till någon att den är ett fucko, så är det ett personangrepp. Om jag däremot enbart länkar till www.susning.nu/Moppefucko, så är det inget personangrepp.
Freppa skrev:Din satans fähund!
Du luktar illa, är tjockare än hela RR-eliten sammantaget och kör långsammare än.....MIG! Far åt helvete!
"Din satans, satans, du din satans helvetes jävla skit!
Bondlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit!
Pottsork, din snuskiga tork, din ruttna rot din full av kork!
Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum!
Din usla gam din skäggige torsk förnicklade pappskalle skum,
FÖRBANNE DIG,
Lägg ägg slibbiga drägg, skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga ass, piss och pest och senapsgas!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär dig ot!
Dina sabla torsk, ditt feta arschel, våga dig aldrig mer hit!
Attans skiiiiiitstrooooop!
Hörrö din SAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAANS.....
Helvetes, helvetes, helvetes,
HELVETES JÄVLA SKIIIIIT!
"
Chris Ash skrev:Jag säger också kör på som innan, idioter ska man inte dalta med. Chrille har inte gjort sig skyldig till personangrepp såvitt jag vet.
Chrille skrev:Eftersom jag på senare tid har blivit anklagad för att vara skyldig till personangrepp till höger o vänster så är jag intresserad av vad detta verkligen innebär? Naturligtvis förutsätter jag att jag har rätt som vanligt men det kan ju faktiskt finnas delade meningar om det.
Om jag säger att en viss åsikt är reserverad för idioter och andra mentalt begränsade individer så anser jag inte att det är ett angrepp riktat mot person även om någon individ tidigare i tråden uttalat just denna åsikt? Har jag rätt eller är jag lite väl frikostig när det gäller mina rättigheter att fördöma?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |