Gustav1 skrev:Hets mot folkgrupp?
Det är en tanke. Hets mot rasisteer, oansvariga bakhjulsåkare, moderater...... listan blir snabbt lång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav1 skrev:Hets mot folkgrupp?
Henken skrev:Den som startar en sån här tråd fattar ju inget.
Den som startar en sån här tråd borde lära sig vad personangrepp är för nåt.
Hårfiiiint![]()
Chrille skrev:Eftersom jag på senare tid har blivit anklagad för att vara skyldig till personangrepp till höger o vänster så är jag intresserad av vad detta verkligen innebär? Naturligtvis förutsätter jag att jag har rätt som vanligt men det kan ju faktiskt finnas delade meningar om det.
Om jag säger att en viss åsikt är reserverad för idioter och andra mentalt begränsade individer så anser jag inte att det är ett angrepp riktat mot person även om någon individ tidigare i tråden uttalat just denna åsikt? Har jag rätt eller är jag lite väl frikostig när det gäller mina rättigheter att fördöma?
Det är du som skrivigt det där va?McB skrev:Om jag säger till någon att den är ett fucko, så är det ett personangrepp. Om jag däremot enbart länkar till www.susning.nu/Moppefucko, så är det inget personangrepp.
Hehehehe, har du förolämpat nån sketen liten rasse nuChrille skrev:Jovisst, flyter det ihop för eller senare. Sen har du ju rätt att tycka att jag är rejält dum i huvudet :kocko![]()
Out_Spinner skrev:Det är du som skrivigt det där va?
Precis min åsikt oxå, tuffa som satan framför tangentbordet men riktigt fega irlmr_rockster skrev:Många har lätt för att vara hårda och elaka när de gömmer sig bakom en dator och säga saker till/om folk som de aldrig skulle kunna säga i verkliga livet...
- Johan
Så jävla sant, men det gäller inte mig. Jag har däremot tjatat på folk på forumet och vara dom dom är IRL....men vissa e kaxiga som fan, sen när man träffar dom IRL e som dom små mössGSXR1100R skrev:Precis min åsikt oxå, tuffa som satan framför tangentbordet men riktigt fega irl
Ska vi bilda en klubb? .. Rejvis får la va med också då...GSXR1100R skrev:Precis min åsikt oxå, tuffa som satan framför tangentbordet men riktigt fega irl
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |