Vad är att beteckna som ett personangrepp

Den som startar en sån här tråd fattar ju inget.

Den som startar en sån här tråd borde lära sig vad personangrepp är för nåt.

Hårfiiiint :)

Henken skrev:
Den som startar en sån här tråd fattar ju inget.

Den som startar en sån här tråd borde lära sig vad personangrepp är för nåt.

Hårfiiiint :)

Jovisst, flyter det ihop för eller senare. Sen har du ju rätt att tycka att jag är rejält dum i huvudet :kocko :)

Chrille skrev:
Eftersom jag på senare tid har blivit anklagad för att vara skyldig till personangrepp till höger o vänster så är jag intresserad av vad detta verkligen innebär? Naturligtvis förutsätter jag att jag har rätt som vanligt men det kan ju faktiskt finnas delade meningar om det.

Om jag säger att en viss åsikt är reserverad för idioter och andra mentalt begränsade individer så anser jag inte att det är ett angrepp riktat mot person även om någon individ tidigare i tråden uttalat just denna åsikt? Har jag rätt eller är jag lite väl frikostig när det gäller mina rättigheter att fördöma?

Nu regnar det stenspikar igen, du som är en sån genomgod människa som inte ens gör en fluga förnär... Det måste ju bara vara en missuppfattning av de andra helt enkelt, om man nu tror på och tar åt sig av din kritik, jaaa dåå har man problem, eller hur? :lol

Att folk inte har bättre för sig än att tro att världen snurrar runt dom och allt man skriver handlar om just personen ifråga som inte förstår bättre, det är ju synd om stackarna, än mer att de ens har ork och energi att lägga ner på sånt känslomässigt dravlande "Oh, hjälp nu blir jag för nån skrev att jag är dum, buäääääh, mamma!"

NÄ för fan, ner i garaget o få händerna oljiga pojkspolingar! sitta o skriva skit o tycka synd om sej själv framför en jävla skärmjävel är ju patetiskt! att sen ta åt sej av nåt som skrivs på nätet när det inte är direkt riktat till en som person... jaa... en kommentar har jag bara .. Get a life! eller ... skaffa en hoj! så hinner du inte med att sitta o porrsurfa hela dagarna :fyllisar

OM jag nu skulle ta åt mej av nåt, eller att nån skriver det så att det inte går att ta misste på att det är mig angreppet är riktat mot, så är det ganska enkelt att ta reda på vem som skrivit meddelandet och antingen skicka PM/ringa/maila och säja vad man tycker om det inlägget och om personen fortfarande inte förstår att man tagit illa vid sig så är det ju bara en sak att göra, spara ner all information, datum/klockslag för allt och göra en polisanmälan mot personen ifråga. Inte mot SH utan mot personen som gjort inlägget.

my 2 cents... non the richer :D

Chrille skrev:
Jovisst, flyter det ihop för eller senare. Sen har du ju rätt att tycka att jag är rejält dum i huvudet :kocko :)
Hehehehe, har du förolämpat nån sketen liten rasse nu:) Det är rätt åt dom anyway. Den som tycker du e dum i huvet måste ju vara dum i huvet:)

Pöss

mr_rockster skrev:
Många har lätt för att vara hårda och elaka när de gömmer sig bakom en dator och säga saker till/om folk som de aldrig skulle kunna säga i verkliga livet...

- Johan
Precis min åsikt oxå, tuffa som satan framför tangentbordet men riktigt fega irl

GSXR1100R skrev:
Precis min åsikt oxå, tuffa som satan framför tangentbordet men riktigt fega irl
Så jävla sant, men det gäller inte mig. Jag har däremot tjatat på folk på forumet och vara dom dom är IRL....men vissa e kaxiga som fan, sen när man träffar dom IRL e som dom små möss:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT