tHOORd
Ny medlem
Jag får lite Xmen-feeling, att vaccinet kommer att utrota oss. Då jag inte tillhör underklassen så är jag inte i riskzonen att drabbas av vare sig svininfluensan eller finanskrisen, så varför ska jag vaccinera mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jihad mot dem själva?Syrran var i NY och fick denna svinbakterier, låg hemma sjuk och jag var där ett par tillfällen och hälsade på henne samt käkade middag med hennes sambo och henne, inget händeoch för två veckor sen fick brorsan det, även träffade honom och det gick bra. fortfarande inte sjuk, trotts att jag kommit i kontakt med influensan för ca 2 mån sen.
Den sjukdommen är inte halal så jag undrar hur muslimer tar det ifall de blir smittade![]()
Även jag har ratat vaccinet från dag ett men nu vill min flickvän att jag vaccinerar mig ändå, bara för att hon är en tjockis *på smällen* och således i riskgruppen. Men kan man inte vara bärare av viruset även om man är vaccinerad?
Jag får lite Xmen-feeling, att vaccinet kommer att utrota oss. Då jag inte tillhör underklassen så är jag inte i riskzonen att drabbas av vare sig svininfluensan eller finanskrisen, så varför ska jag vaccinera mig?
Fan troooooooooooooru!!!!!
Företaget jag jobbar på kommer att beordra alla att ta det, och jag vet inte om man får lov att avstå.
Aldrig i helsike. Jag vaccinerade mig en gång för många år sedan och jag har aldrig blivit så sjuk som då. Satans mygel.
Även jag har ratat vaccinet från dag ett men nu vill min flickvän att jag vaccinerar mig ändå, bara för att hon är en tjockis *på smällen* och således i riskgruppen. Men kan man inte vara bärare av viruset även om man är vaccinerad?
Företaget jag jobbar på kommer att beordra alla att ta det, och jag vet inte om man får lov att avstå.
Jag vill absolut inte vaccinera mig men då jag tillhör både riskgrupp och sjukvårdpersonal så är jag i princip tvingad.
Ja...det vette fan om jag vill vaccinera mig.
Känner mig kluven, för inte är vaccinet något som garaneterar att man håller sig frisk.? Eller?
Det företaget är ute på hal is, vaccinering är frivillig(Reinfeldt var tydlig på den punkten), beroende på hur de uttalat sig osv. skulle jag ringa KS, smittskyddsinstitutet eller några andra experter och checka för någon behöver tydligen ta någon chef i örat på det företaget.
Nej, jag kommer inte vaccinera mig på så lösa boliner.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |