Hahaha! Okej!tobbeviking skrev:Jag har grym basröst om jag talar sjunger normalt.
Jag lät som en liten tjej hörde jag senare på videon som polaren har![]()
Ska man sjunga utan att förvränga rösten så får man nog allt vara rätt säker på sin röst, det är jag inte ens när jag inte druckit 8-9 öl![]()
Riktigt kul var det iaf, speciellt som alla vågade sig på att sjunga.![]()
//Tobbe

Aj då! Det var ju mindre kul... Men ni hade ett bra tolvslag ändå?crall_b skrev:Började kvällen lugnt med god middag på restaurang, när dom stängde kl 02 så skulle jag försöka avstyra ett bråk där några vänner var inblandade, det hela slutade med att jag blev nersparkad av 2 st tjejer, klöst och sparkad i ansikte och rygg i liggand ställning. Blev inte så farligt, fläskläpp och rivsår, öm näsa. Nästa gång en tjej svingar mot mig så kommer inte ett finger läggas imellan. Har alltid levt efter mottot att aldrig slå en tjej men när dom sparkar mot ansiktet på en som ligger ner då tar jag tillbaka mitt motto, så från och med nu tjejer, slår ni mot mig så kommer jag slå tillbaka. Övriga skadade var 3 blödade svullna näsor och en blödande mun (på en tjejkompis till mig, den killen slog tjejer) Fortfarande vet ingen av mina vänner varför dom blev påhoppade. Kanske inte är så farligt men tråkigt att börja ett år så här.
//Crall