Va har ni gjort för Galet på nyårsafton?

tobbeviking skrev:
Jag har grym basröst om jag talar sjunger normalt.
Jag lät som en liten tjej hörde jag senare på videon som polaren har :D
Ska man sjunga utan att förvränga rösten så får man nog allt vara rätt säker på sin röst, det är jag inte ens när jag inte druckit 8-9 öl :D
Riktigt kul var det iaf, speciellt som alla vågade sig på att sjunga. :)
//Tobbe
Hahaha! Okej! :D Det värsta är väl att det stämmer, det är väl likadant för mig! :hihi ! Ska prova att spela in min röst nästa gång jag sjunger! hehe!

crall_b skrev:
Började kvällen lugnt med god middag på restaurang, när dom stängde kl 02 så skulle jag försöka avstyra ett bråk där några vänner var inblandade, det hela slutade med att jag blev nersparkad av 2 st tjejer, klöst och sparkad i ansikte och rygg i liggand ställning. Blev inte så farligt, fläskläpp och rivsår, öm näsa. Nästa gång en tjej svingar mot mig så kommer inte ett finger läggas imellan. Har alltid levt efter mottot att aldrig slå en tjej men när dom sparkar mot ansiktet på en som ligger ner då tar jag tillbaka mitt motto, så från och med nu tjejer, slår ni mot mig så kommer jag slå tillbaka. Övriga skadade var 3 blödade svullna näsor och en blödande mun (på en tjejkompis till mig, den killen slog tjejer) Fortfarande vet ingen av mina vänner varför dom blev påhoppade. Kanske inte är så farligt men tråkigt att börja ett år så här.

//Crall
Aj då! Det var ju mindre kul... Men ni hade ett bra tolvslag ändå?

pogo skrev:
Hahaha! Okej! :D Det värsta är väl att det stämmer, det är väl likadant för mig! :hihi ! Ska prova att spela in min röst nästa gång jag sjunger! hehe!

Aj då! Det var ju mindre kul... Men ni hade ett bra tolvslag ändå?

Ja tolvslaget var mycket bra, bubbel och raketer.

Påtal om singstar så fick man otroliga 98xx poäng på madonna like a virgin men kassa 1500 på ace of space, fan va hård rock man e :hihi

Var hemma hos ett par kompisar och åt en kanon middag. Ner på stan lagom till tolvslaget och kollade på fyrverkeri.
Något överförfriskad så blev jag först nekad i dörren och kvällen såg ut att gå mot ett kort slut. Men som tur var så kände vi de som anordnade festen så efter lite prat så gick dörrvakten motviligt med på att släppa in mig.
Hade kanonkul och festade hela natten. När jag och min flickvän skulle gå hem så var jag j*vligt packad och killen i garderoben sträcker fram två jackor och en väska vilka jag tar och hoppar in i en taxi.
Dagen efter så upptäcker jag att jag inte alls har tagit min tjejs väska utan någon annans stackares. Kan säga att det var något pinsamt att ringa upp personen i fråga och tala om att det var ett misstag :3freak Är inte helt säker på att hon trodde mig. Kan säga att det är sista gången som jag kommer att vara snäll och ta min tjejs väska.

Firade tolvslaget på en obemannad Preem-mack! :yoparty
Givetvis på väg ner till hamnen i Nyköping för o glo på bomber, men gick försent från festen. Även karaoke där, 40min film finns väl på mig o min polare som snodde hela showen den natten :fyllisar

Annars va de väl som vilket nyår som helst, mat, sprit, brewdar

Hrm... intressanta händelser som utspelar sig de första timmarna på det nya året...... men inget slår att ha en oerhört intellektuellt stimulerande diskussion om svensk biståndspolitik, med en liten finnig Sverigedemokrat runt 03.30 på morgonen..... :va :confused: :hihi

Pinky skrev:
Bah, fattade jag fel eller bor inte Nursey i Dublin nu :va

Läs hennes signatur.

Sen så är inte killar min grej. Men om du ger mig din hoj så kan vi nog hitta på nåt :rofl

Jonathan skrev:
Mm precis. Så nu ger ni faan i Nursey. Hon är min :4skrika

Du ska veta att det är för din skull jag har slutat tjata om bilden på Nurseys rack, jag är ju lite finkänslig och respektfull av mig. Vill ju inte knäcka din självkänsla så pass tidigt i karriären, du kan ju få känslomässiga men för resten av livet efter en kraftig ratning. Men du kan ju säga till när det är slut så jag kan gå in i sista fasen av övertalningen. :arsele

Thermal skrev:
Du ska veta att det är för din skull jag har slutat tjata om bilden på Nurseys rack, jag är ju lite finkänslig och respektfull av mig. Vill ju inte knäcka din självkänsla så pass tidigt i karriären, du kan ju få känslomässiga men för resten av livet efter en kraftig ratning. Men du kan ju säga till när det är slut så jag kan gå in i sista fasen av övertalningen. :arsele

Få se nu. Hon har alltså att välja på en charmig, viril och snygg 18-åring (läs jag), och en gubbe (?) som säkert har sett sina bästa år och tror att Tierp ligger i Skåne :FU

Maximilia skrev:
Hrm... intressanta händelser som utspelar sig de första timmarna på det nya året...... men inget slår att ha en oerhört intellektuellt stimulerande diskussion om svensk biståndspolitik, med en liten finnig Sverigedemokrat runt 03.30 på morgonen..... :va :confused: :hihi

Finnig?

Skulle göra en snygg move och glida ner för vägen sittandes på knäna :rolleyes:

Slutade med att mina nya Nudie byxor och mina nya Caterpillar kängor blev förstörda :(

Jonathan skrev:
Få se nu. Hon har alltså att välja på en charmig, viril och snygg 18-åring (läs jag), och en gubbe (?) som säkert har sett sina bästa år och tror att Tierp ligger i Skåne :FU

Eller så ser man det så här: En snoris som bor hemma hos mamma (du) eller en världsvan, stilig och stabil man med humor och väl ordnad tillvaro och mycket fritid för gemensamma aktiviteter och som VET att Tierp ligger i skåne. :hihi :FU

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka