Va har ni gjort för Galet på nyårsafton?

En kompis till mig försvann in på toaletten med ett fruntimmer, ett tag senare stormar hon ut ur toaletten och drar hem... Med min kompis byxor i famnen. Det blev ett kallt nyår för hans del :hihi, som tur var kunde han låna ett par mjukisbyxor av festvärden. Dom matchade dock inte skjortan lika bra som jeansen.

rimag skrev:
En kompis till mig försvann in på toaletten med ett fruntimmer, ett tag senare stormar hon ut ur toaletten och drar hem... Med min kompis byxor i famnen. Det blev ett kallt nyår för hans del :hihi, som tur var kunde han låna ett par mjukisbyxor av festvärden. Dom matchade dock inte skjortan lika bra som jeansen.

så vaddå hon va bara ute efter brallorna hela tiden?

Jag låg hemma i sängen och idiot svettades med 40 graders feber. Idag känner jag mig nästan bra igen, snacka om taskig tajming :huvet

[karlan] skrev:
Jag låg hemma i sängen och idiot svettades med 40 graders feber. Idag känner jag mig nästan bra igen, snacka om taskig tajming :huvet

Då är vi två, fast jag hade bara 38,5. Jävligt surt hur som helst eftersom festen jag skulle på var väldigt lyckad :(

Nej ett alldeles för städat nyår för min del. :(

Skickade dock världens grymmaste GB-inlägg till Kapten Blåskägg och ringde Nursey halv två på natten och sa gott nytt år :hihi

pogo skrev:
Tja!
Va har hänt för helt puckat galet igår/inatt?

Gjorde ni något ni kommer ångra, något ni vill uppleva igen?
Va kan de vart för galeskaper som hände? Det är ju ändå årets största fest! :yoparty

Jag börjar...
Jag hade trekant! Fast jag hade helst bytt ut kompisen mot en till tjej! :gnissla
Hehe!

Hallå, det är ju år Nollsex nu!! då kan man ju inte hålla på med sånt fattar du väl? :rolleyes: :D

tobbeviking skrev:
Vi skrålade i singstar större delen av kvällen.....
Det var faktiskt skitskoj att sitta och skratta åt hur kassa vi var.
Något som däremot var mindre bra för min manlighet var att jag var klart bäst på Madonna - Like a virgin :4skrika :D
//Tobbe
Det lustiga är att jag slog poängrekord på just den sången (och då spelade jag bl.a. mot en tjej som sjunger professionellt). Jag som normalt brölar dödsmetall till vardags tog den från start till slut i min högsta falsett. :hihi
Jag äger på Tom Jones btw.

Jag blev galet full igår, minns inte hur jag kom hem eller någonting. Man drog ju av några fina partytrick, t.ex. hade jag en lite förevisning i ölhävning fast ur champangeflaska. Jag mår inte bra ännu.

Fluxir skrev:
Hallå, det är ju år Nollsex nu!! då kan man ju inte hålla på med sånt fattar du väl? :rolleyes: :D
Haha, ja, det sa hon med fast jag övertalade henne! Jag åkte faktiskt snålskjuts på kompisen ragg... fult men vafan, nyårsafton utan sex? Nene, jag skulle göra vad som helst... nästan...

acura skrev:
Jag blev galet full igår, minns inte hur jag kom hem eller någonting. Man drog ju av några fina partytrick, t.ex. hade jag en lite förevisning i ölhävning fast ur champangeflaska. Jag mår inte bra ännu.
Hahaha! Förstår dig! :D Finns en anledning till att jag aldrig deltar i sånna tävlingar! :hihi

Mr o skrev:
Inget :(

Däremot sprang jag runt naken med ett rött paketsnöre runt peken dan innan julafton :Rockbanan :Rockbanan :2cool

men det räknas väl inte :(
Haha, innan jul? Va gjorde du på julafton då? :D

tobbeviking skrev:
Vi skrålade i singstar större delen av kvällen.....
Det var faktiskt skitskoj att sitta och skratta åt hur kassa vi var.
Något som däremot var mindre bra för min manlighet var att jag var klart bäst på Madonna - Like a virgin :4skrika :D
//Tobbe
Jag har provat de där spelet! Omöjligt, jag är antingen över eller under?! :3freak Man måste vränga rösten ut och in och ha jättelåg ton för att de ska fungera...

Hrm...Var i en stuga i fjällen och...

Ringde till ett gammalt KK och övertalade henne att fixa en tid hos hennes farsa som är privattandläkare och erbjöd henne att jag skulle gå ner på henne som tack :tungan .

Varje gång någon gick ut och pissade eller gick på utedasset skulle man skjuta raketer. Sånna små som tjuter och smäller, slutade med att en gick av inne i stugan, jag vart träffad av en i skallen när jag stod och urinerade gjorde fan lite ont och fick ont i örat, polarn fick ner en i skon och sprang rakt in i en marschall som han sparkade på polare nr 2 som fick slänga jeansen (samma jeans han hade då han skulle knuffa en kåpsläpvagn utför en backe och hamnade framför, försökte springa ifrån den misslyckades vart överkörd och hamnade på akuten fick sy flera stygn i ansiktet och fick näsan bruten) han som fick den i skon började blöda gick åt en jävla massa plåster för att få ordning på honom. Sista raketen klämde släpvagnsmannen fast mellan skinkorna 03:56 för att inviga det nya året.

Hånglade med en brud som hade snott syrrans leg visade sig att hon var 17 :banana

söp i vanlig ordning konstant mellan kl 18:00 och ~05:30, komme inte ihåg så mycket.. men jag sjöng visst kareeoke inne på nattklubben men DJn stängde av min mick efter 20sec :va

fortfarande bakis..

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...