Va djävla gött jag mår!!!

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Ville bara tala om att jag mår fördjävla fint just nu! Just klämt i mig en fet jätte pizza, sitter nu och dricker Jäger. Till råga på allt är jag ledig i 8 dagar till som ska tillbringas i skogen, YEEESSSS äntligen älgjakt. :D

Fint. Då är det bara att köpa en ny flaska så du har nått att värma dig med under första morgonen.
:tummenupp

lappmögel skrev:
2520035 Ville bara tala om att jag mår fördjävla fint just nu! Just klämt i mig en fet jätte pizza, sitter nu och dricker Jäger. Till råga på allt är jag ledig i 8 dagar till som ska tillbringas i skogen, YEEESSSS äntligen älgjakt. :D
varför heter det älgjakt? ni jagar dom ju aldrig. skjuter dom bara. nä. först när du har slagit din första älg springandes efter den, då kan du kalla dig jägare :tungan

Strongliquid skrev:
2520065 Fint. Då är det bara att köpa en ny flaska så du har nått att värma dig med under första morgonen.
:tummenupp

Säljs sprit inte bara på dunk norr om hallandsåsen? :va

Peccus skrev:
2520095 Älgjakten, veckan då hela sverige stannar upp...

Jepp så djävla skönt inte ett bekymmer på en hel vecka, talade om på jobbet igår då de började surra om att de skulle ringa mig om det blev problem, gör det sa jag, mobilen är dock inte med mig under denna vecka, bara det är ju suveränt. Fan jag blir bara att må bättre o bättre. Skål:tummenupp

Macaper skrev:
2520163 jäger magic eller jäger redbull. Kan starkt rekommenderas :D

Har en blandkväll ,dock inte samtidigt, det som slungit ner är:
Jäger / Konjak / Whiskey / Redbull stjärna/ Rom & Cola

Sylta skrev:
2520179 dalarna = norrland? skåne = dammark! :arsele

Dalarna = Norrland, var stolt för det Norrläningar är coooollla, du vet dricker hemkört och jagar älg hela dagarna...............fan jag kanske är en Norrläning ändå, trots att jag bara är 12 mil NV Västerås.:arsele

lappmögel skrev:
2520035 Ville bara tala om att jag mår fördjävla fint just nu! Just klämt i mig en fet jätte pizza, sitter nu och dricker Jäger. Till råga på allt är jag ledig i 8 dagar till som ska tillbringas i skogen, YEEESSSS äntligen älgjakt. :D
Övernattar ni i skogen också?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...