V8-hojar

Dragracing med 65tonslast i samhället är en sport som jag tycker skall införas i samtliga städer.
Vintern blir kortare och folk gladare.
Vad kan gå fel?




Skulle aldrig gå?
Miljötalibaner?
Överför tanken till sjön.
Njut så länge det går.


Ja de där kanadensarna är galna, jag hittade och la upp några av de truckdragvideosarna från den där byn i Teos dieseltråd förra vintern. Helt sjukt :D Uppförsbacke till råga på allt, för maximal svartrök :D

Perfekt protestform mot avsaknaden av permanent strip i Sthlm. Gärna i söderledstunneln.:brinnerup
 
Jag tycker vi gör den här tråden till en avstjälpningsplats och gödselbrunn förr fransjackor och söndagsbikers som vill vara hårda.

Kolla in dessa självgoda HD-clon-ägare (Yamaha 1100 V-star :D ) som helt okritiskt har gjort en muppfilm där de brappar runt på sina HD-kulisshojar och försöker se hårda ut i vad de tydligen uppfattar som Harley-kultur :D

Jag dööör! :D


[YOUTUBE-ID]QE-o9OQJswY&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Som kontrast kan jag visa vad tycker är coola gubbar.
Två farbröder med hembyggd 1440 cc sportster på hembyggd bromsbänk
http://www.sportster.org/racing/movies/NolaDyno.mpg

Den här farbrorn med Landspeed Sportster är ju rätt cool också! Det är så skönt att se hur både järnsporren och farbrorn kryper ihop när motorn drar på växlarna. Ett par :D
[YOUTUBE-ID]NMCd0SXC9Po[/YOUTUBE-ID]

Sensmoral är nog att om man vill vara cool så blir man aldrig cool. :D
 
Last edited:
Jag tycker vi gör den här tråden till en avstjälpningsplats och gödselbrunn förr fransjackor och söndagsbikers som vill vara hårda.

Kolla in dessa självgoda HD-clon-ägare (Yamaha 1100 V-star :D ) som helt okritiskt har gjort en muppfilm där de brappar runt på sina HD-kulisshojar och försöker se hårda ut i vad de tydligen uppfattar som Harley-kultur :D

Jag dööör! :D


Haha,så där e dom ju allihop,paddel-gökarna !
 
Jag tycker vi gör den här tråden till en avstjälpningsplats och gödselbrunn förr fransjackor och söndagsbikers som vill vara hårda.

Kolla in dessa självgoda HD-clon-ägare (Yamaha 1100 V-star :D ) som helt okritiskt har gjort en muppfilm där de brappar runt på sina HD-kulisshojar och försöker se hårda ut i vad de tydligen uppfattar som Harley-kultur :D

Jag dööör! :D


Haha,så där e dom ju allihop,paddel-gökarna !

De enda som får paddla med fötterna är dragracepiloterna när de stagar in! :fakta
 
Jag tycker vi gör den här tråden till en avstjälpningsplats och gödselbrunn förr fransjackor och söndagsbikers som vill vara hårda.

Kolla in dessa självgoda HD-clon-ägare (Yamaha 1100 V-star :D ) som helt okritiskt har gjort en muppfilm där de brappar runt på sina HD-kulisshojar och försöker se hårda ut i vad de tydligen uppfattar som Harley-kultur :D

Jag dööör! :D

Tja det hade iofs sett lika töntigt ut om dom åkte amerikanska järn:D . Den där masken var ju asläcker, en sån skulle man ha:tummenupp .

/Ingvar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top