Skrotnisse
What would Shervin do?
[YOUTUBE-ID]BcZ6r1Vq9Qg[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Töntigaste filmen jag sett på länge. Har ngn tjuvlånat ditt konto skrotnisse?![]()
ja tyker att dem är jeteheftia eftesom tunga motosyklar får braare grep så att dem kan arselesera fotare ock köra snabare än spotthojjar hela tiden fast dem svänger som alah säjer för ja ha hört att alah räserbanona mest ä rakstrekor så den som ha storaste moton viner altid om han bara vågar gasa som jag gör när jag brassar i helvet me polissena efte mej dem ha ingen tjansTöntigaste filmen jag sett på länge. Har ngn tjuvlånat ditt konto skrotnisse?![]()
ja tyker att dem är jeteheftia eftesom tunga motosyklar får braare grep så att dem kan arselesera fotare ock köra snabare än spotthojjar hela tiden fast dem svänger som alah säjer för ja ha hört att alah räserbanona mest ä rakstrekor så den som ha storaste moton viner altid om han bara vågar gasa som jag gör när jag brassar i helvet me polissena efte mej dem ha ingen tjans

Skönt att höra, jag hade ett uns av tvivel!![]()
Det jobbigaste var ju inte hojarna tycker jag, utan det svulstiga självgoda stuket på filmen. Fattar inte att det där presentationssättet kan ge kunder. Den där filmen har de ju säkert ändå lagt en del möda och pengar på att producera![]()
du orkade se den asså??? den stinker ju efter 13 sec å sätter inte ens skitbredband ner tempot så kommer ju mentala buffringen där/ här..
Såja.Ja jag satt och hoppades på att få se en bra och rökig fullgasrepa filmad bakifrån med bara motorljud ingen musik. Vassa v-åttor är ju vackert att lyssna på. Men jag tittade förgäves till slutet![]()
Ja jag satt och hoppades på att få se en bra och rökig fullgasrepa filmad bakifrån med bara motorljud ingen musik. Vassa v-åttor är ju vackert att lyssna på. Men jag tittade förgäves till slutet![]()
Tackar!Såja.
Tröst:
Dragracing med 65tonslast i samhället är en sport som jag tycker skall införas i samtliga städer.Tackar!
Idag ska jag ut och köra 57-liters isotta. Ska suga i mig så mycket muller jag kan så att jag klarar mig över vintern![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |