V8-hojar

Töntigaste filmen jag sett på länge. Har ngn tjuvlånat ditt konto skrotnisse? :D
 
"...It's a nascar racecar on two wheels..."

nuf said kanske, men ändå som att säg att en tjej som påminner om en noshörning e vacker som en elefant! eller nåt...
 
Typiskt amerikanskt.. Stor jävla motor, går som ett skott rakt fram, så fort det svänger blir de frånåkta av en sparkstötting. Whoop dee do.
 
Jag som blir kåt av vrid är kåt som fan i detta nu.
Sporthojar är töntiga och motarder suger getpung.

Sälj skiten och tjacka en riktig muskelmaskin istället :tummenupp
 
Töntigaste filmen jag sett på länge. Har ngn tjuvlånat ditt konto skrotnisse? :D
ja tyker att dem är jeteheftia eftesom tunga motosyklar får braare grep så att dem kan arselesera fotare ock köra snabare än spotthojjar hela tiden fast dem svänger som alah säjer för ja ha hört att alah räserbanona mest ä rakstrekor så den som ha storaste moton viner altid om han bara vågar gasa som jag gör när jag brassar i helvet me polissena efte mej dem ha ingen tjans
 
ja tyker att dem är jeteheftia eftesom tunga motosyklar får braare grep så att dem kan arselesera fotare ock köra snabare än spotthojjar hela tiden fast dem svänger som alah säjer för ja ha hört att alah räserbanona mest ä rakstrekor så den som ha storaste moton viner altid om han bara vågar gasa som jag gör när jag brassar i helvet me polissena efte mej dem ha ingen tjans

Skönt att höra, jag hade ett uns av tvivel! :D :krama

Det jobbigaste var ju inte hojarna tycker jag, utan det svulstiga självgoda stuket på filmen. Fattar inte att det där presentationssättet kan ge kunder. Den där filmen har de ju säkert ändå lagt en del möda och pengar på att producera :näsblod
 
Skönt att höra, jag hade ett uns av tvivel! :D :krama

Det jobbigaste var ju inte hojarna tycker jag, utan det svulstiga självgoda stuket på filmen. Fattar inte att det där presentationssättet kan ge kunder. Den där filmen har de ju säkert ändå lagt en del möda och pengar på att producera :näsblod

du orkade se den asså??? den stinker ju efter 13 sec å sätter inte ens skitbredband ner tempot så kommer ju mentala buffringen där/ här..
 
du orkade se den asså??? den stinker ju efter 13 sec å sätter inte ens skitbredband ner tempot så kommer ju mentala buffringen där/ här..

Ja jag satt och hoppades på att få se en bra och rökig fullgasrepa filmad bakifrån med bara motorljud ingen musik. Vassa v-åttor är ju vackert att lyssna på. Men jag tittade förgäves till slutet:mad:
 
bås hås ä kewlt:fakta
 
Ja jag satt och hoppades på att få se en bra och rökig fullgasrepa filmad bakifrån med bara motorljud ingen musik. Vassa v-åttor är ju vackert att lyssna på. Men jag tittade förgäves till slutet:mad:
Såja.
Tröst:
[YOUTUBE-ID]v6sXkDIeymg[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]mHmdO350xcY[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]K5Wa2Q3PckY[/YOUTUBE-ID]
 
Tackar!

Idag ska jag ut och köra 57-liters isotta. Ska suga i mig så mycket muller jag kan så att jag klarar mig över vintern :D
Dragracing med 65tonslast i samhället är en sport som jag tycker skall införas i samtliga städer.
Vintern blir kortare och folk gladare.
Vad kan gå fel?




Skulle aldrig gå?
Miljötalibaner?
Överför tanken till sjön.
Njut så länge det går.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top