Vårtecken!

JAg såg bin den 25e januari!

såg hur ett par bin flög runt kupan, hmmm här ska testas, slog till lite på kupan:D Jo då dom flög ut o visade sin vrede:D

Tolf

Vår? VÅR?

Det har ju inte varit någon vinter än! Smällen kommer kanske snart?

Jag har sett lite hojar på vägarna förra veckan, räknas det som vårtecken annars?

Vår? VÅR?

Det har ju inte varit någon vinter än! Smällen kommer kanske snart?

Jag har sett lite hojar på vägarna förra veckan, räknas det som vårtecken annars?

Hojar på vägarna tycker i alla fall jag är ett tydligt vårtecken. Men du kan nog ha rätt i att det kan smälla till en gång till innan det kommer på riktigt.

Vintern brukar ju komma just nu om man bor i Skåne. Men här är det bara lite grått och små-blåsigt. Var ju vår i helgen. 10 grader varmt och strålande sol. Lagom mycke hoj-abstinens om man säger så.

fasiken det är ju vår här i sthlm iaf, var ju så varmt så att man får lov att byta hoj.. :P ;)

Sitter på bussen hem konstaterar att de blir en tur med cykeln innan det är mörkt :-)

Idag var det soligt och "varmt" här i Västerås, testade att köra med takluckan öppen i bilen för känslans skull och jävlar, snart är det VÅR!! . Såg en halvskabbig vit ktm-motard och en svart gammelsportis av okänt märke också :)

Jag kan meddela att det finns torr asfalt här och där häromkring. Jag sa till mina vänner då vi var ute och börnade bil på köpingen att "nu är det fanimej motardföre på vissa fläckar!", och helt plötsligt blev jag jättesugen på att åka hem och starta crossen. :tungan Jävla allt, jag vill för fan ha vinter när det ska vara. Ge mig 1.5 m is på sjöarna, hälften så djup snö och 15 minusgrader! Helst kelvin!

Visst fan är det vår ! Vintergäck, snödroppar och krokus blommar för fulla muggar i min rabatt. Brevid rabatten står hojen färdig att grensla.

Visst fan är det vår ! Vintergäck, snödroppar och krokus blommar för fulla muggar i min rabatt. Brevid rabatten står hojen färdig att grensla.

Jo här i Ystad finns det gott om vårtecken! I helgen var det riktigt fint hojåkarväder!

Fint väder idag med. Kommer GARANTERAT inte vara det till helgen när JAG kan köra...

Den första förtruppen av tranorna har anlänt till Hornborgasjön, ett riktigt bra vårtecken om än inte mcrelaterat. Någon vinter har det ju inte varit här hemma men ljudet och synen av motarder som har varit farandes i stan gör att vårkänslorna börjar komma krypande

9+ idag, vårkänslor :banana

Last edited:
Nu ser jag de första vårtecknena!!!

Igår var det 10 grader varmt och strålande solsken!!! 4 hojar på gatorna såg jag på lunchen samt en nercabbad bil.

MEN det viktigaste: Den mörkaste veckan på året är förbi och nu blir det lite ljusare för varjde dag som går.

Det går mot MC-Säsong 2009!!!

NU är det vår. Har redan sett ett par hojar på gatorna. En polare i skåne har köpt en VFR800 och jag körde hoj till jobbet idag. 2+ är aningens kallt iofs...

Nu kommer våren! Det är mars och mars är första vårmånaden. Dessutom är det soligt idag!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman