Vårkänslor?!

Plockade ut hojen idag efter jobbet på den andra turen för i år. Gött! Mestadels torra vägar. Solbristen var väl det enda negativa (ja bortsett från alla sandlådor på vissa platser) :lol

Någon som sett det säkraste vårtecknet än? ...sopmaskinen

Broddwayen såg jag förbi jobbet tidigare i veckan, el om det var slutet på förra veckan..har jobbat så mkt nu så jag är alldeles dagvill..:vamen tror enbart för vi hade extremt med grus utanför vid lastbilsinfarten, har inte sett dem istan ännu:va Men snart:)Broddway och strilande vårregn , finns inga bättre o säkrare kort som vårtecken för oss:tummenupp

Vad är det för skit som fastnat under bakljuset och sticker ut bakåt. :rolleyes:

Haha, ja det undrar jag med du! Beställde ny r*v från England för 4 veckor sedan... de jobbar ju inte vidare fort i det landet, men nu ska paketet med massa godis vara skickat :tummenupp

vart i helve**e har ni fått vårkänslor ifrån när det snöar ute som en dag som denna?!!!

vart i helve**e har ni fått vårkänslor ifrån när det snöar ute som en dag som denna?!!!

De kom ifrån blinkningarna från shiftlighten igår och känslan av varvtalsstoppens ingrepp samt framhjulets 45 gradiga vinkellyft i tid o otid :D ;)

Sopbilen (äta-grus-maskin) ute idag... vårtecken! :fakta

Bifogat

• sopbil.jpg
    sopbil.jpg
    74.8 KB · Visningar: 33
Värt. Vi skippar våren och går rakt på svensk högsommar (10 grader och soltendenser på morgonen, för att övergå till 10 grader och pissregn 15:30....).

:gnissla

Den där bilen(eller likadan..)ser man inomhus 2 ggr per vecka:tummenupp

jag säger ju att den är lyxig för gatsopning ;)

Värt. Vi skippar våren och går rakt på svensk högsommar (10 grader och soltendenser på morgonen, för att övergå till 10 grader och pissregn 15:30....).

:gnissla

Du missade 0 tangeringen på nätterna:D

Last edited:
Back