Vårkänslor?!

Tror El Gabor inser att när halva säsongen är slut så har han inte gjort hojklippet med stor H ännu:D

En annan hinner knappt sälja innan det är ersatt..nu är det dock bara väntans tider, nedkomst på mån/tis nästa vecka:)

Some play hard to get... i play hard to want;)

Ja apropå kraschpuckar så la jag en beställning här ikväll på sidopuckar, gaffelpuckar och motorkåpor från England. Ovanpå det en ny kort "ankstjärt" så fackverket kan monteras av och regskylten må bättre. :D Nu ska det väntas och sedan monteras :yoparty

Snyggt med märkena; pimping is tha shit :tummenupp

Du får ta med dej frugan till FunBike igen, för nu har vi fått upp lite schyssta spidi kläder till damer! :)

Faaan, ja e sugen på en TLR-1000 eller SP1... va ere för fel på mig då?

Last edited:
Lördag - vårkänslor deluxe, hojpremiär.

Söndag - gigantiskt bakslag, midvinter igen.

Måndag - sallad i solen på kajfikets altan...det är bra underligt det här. :va Det viktiga är att vårkänslorna är tillbaka. :D

Wohoo nu tittar gräset fram :tummenupp och på tisdag ska det bli sol :fyllisar
Har varit i garaget och träffat många trevliga lakrisar i helgen, trevligt!! Man blir påmind om att våren står runt hörnet :)

Om allt går som det ska så släpar jag hem ett vårtecken bättre än något annat på långfedagen:):tummenupp

Plockade ut hojen idag efter jobbet på den andra turen för i år. Gött! Mestadels torra vägar. Solbristen var väl det enda negativa (ja bortsett från alla sandlådor på vissa platser) :lol

Någon som sett det säkraste vårtecknet än? ...sopmaskinen

Bifogat

• IMG_1339_edit_604px.jpg
    IMG_1339_edit_604px.jpg
    104.9 KB · Visningar: 38
Plockade ut hojen idag efter jobbet på den andra turen för i år. Gött! Mestadels torra vägar. Solbristen var väl det enda negativa (ja bortsett från alla sandlådor på vissa platser) :lol

Någon som sett det säkraste vårtecknet än? ...sopmaskinen

Vad är det för skit som fastnat under bakljuset och sticker ut bakåt. :rolleyes:

Back