Vårkänslor?!

Tack för idag alla körglada :yoparty

Ja tack för sällskapet idag ni som var med, vart en bra liten vårtur, i lagom fart med tanke på grusade vägar osv.. Hoppas nästa helg blir lika fin..

Tack för idag alla körglada :yoparty

Tyckte väl att jag mötte damen med följe på Sjöhagsvägen vid Lögarängen. Undrar om jag inte också mötte Rotor med polare på Rytternevägen?!?

Själv blev det en liten kvällsrunda Rytterne-Strömsholm Kolbäck-Rytterne och hem igen. Tränade lite powerwheelie. Wheelade som faaan. Hjulet var säkert minst ett par, tre centimeter över backen i minst en meter eller två! :yoparty :aotlåååååå :D

Tyckte väl att jag mötte damen med följe på Sjöhagsvägen vid Lögarängen. Undrar om jag inte också mötte Rotor med polare på Rytternevägen?!?

Själv blev det en liten kvällsrunda Rytterne-Strömsholm Kolbäck-Rytterne och hem igen. Tränade lite powerwheelie. Wheelade som faaan. Hjulet var säkert minst ett par, tre centimeter över backen i minst en meter eller två! :yoparty :aotlåååååå :D

Var trevligt att slippa åka själv :)
Såg vi mötte Rotor på Rytternevägen också.. så Rotor hur många gånger körde du den fram och tillbaka :D?
Såg dock aldrig dig Tony..

Premiär turen avklarad idag på kvällskvisten. Blev så nice att jag köpte hojen ifråga :yoparty

Var trevligt att slippa åka själv :)
Såg vi mötte Rotor på Rytternevägen också.. så Rotor hur många gånger körde du den fram och tillbaka :D?
Såg dock aldrig dig Tony..

Hehe, ja det stämmer... jag och farsan som var ute å gled. Hallsta, 252, Strömsholm och sen Rytterne. Viftade glatt när jag såg er. Men Tony, brassade du bil?

Hehe, ja det stämmer... jag och farsan som var ute å gled. Hallsta, 252, Strömsholm och sen Rytterne. Viftade glatt när jag såg er. Men Tony, brassade du bil?

Glömd nämna den lilla detaljen ja... Jag satt instängd i ett rött plåthelvete vid båda mötena. På väg hem från ett barnkalas. Det blev först på kvällningen som Kermit fick komma ut och leka!

Premiär turen avklarad idag på kvällskvisten. Blev så nice att jag köpte hojen ifråga :yoparty

Grattis som fan! :yoparty

Last edited:
Blev en riktig premiärtur på 10 mil........ f*n va nice :tummenupp]

Bifogat

• Foto0170.jpg
    Foto0170.jpg
    258.7 KB · Visningar: 33
  • Foto0171.jpg
    Foto0171.jpg
    250.2 KB · Visningar: 26
  • Foto0172.jpg
    Foto0172.jpg
    253.4 KB · Visningar: 28
Last edited:
Läcker hoj :D

Idag har jag åkt lite överallt.
en del åt irsta hållet / en del i stan / en del åt strömsholm's hållet.

Tackar herr övik för åkturen :D

Last edited:
Back