Vårens uppgraderingar

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
En ny stektermometer är monterad på Missilen, 99:- på Burlöv center :tummenupp

Den gamla tempgivaren har gett upp

GSXR1100R skrev:
En ny stektermometer är monterad på Missilen, 99:- på Burlöv center :tummenupp

Den gamla tempgivaren har gett upp

Montera den upp och ned så har du något att skylla på när jag varvar dig i sommar. :hihi

GSXR1100R skrev:
Kommer du till Falken nu på Onsdag :banana

För att se hur många som varvar dig, eller vad? Motorn på min hoj undergår service just nu. Håller på och byter shims (Vill inte göra en Chrille). Så det blir premiär först nästa vecka på Sviestad.

Relapse skrev:
För att se hur många som varvar dig, eller vad? Motorn på min hoj undergår service just nu. Håller på och byter shims (Vill inte göra en Chrille). Så det blir premiär först nästa vecka på Sviestad.
1-0 till mig då :D

GSXR1100R skrev:
1-0 till mig då :D

1-0 för att jag inte kan ta mig 50 mil för 3 timmars träning? Då kan väl du komma till Sviestad på tisdag nästa vecka 17-20? Det blir ju närmare för dig än vad Falken är för mig. :arsele

Relapse skrev:
1-0 för att jag inte kan ta mig 50 mil för 3 timmars träning? Då kan väl du komma till Sviestad på tisdag nästa vecka 17-20? Det blir ju närmare för dig än vad Falken är för mig. :arsele
42 mil enkel resa.. stämmer det att man måste ha orginalblås på Sviestad nu :va Mitt BOS är uppmätt till 92 decibel

GSXR1100R skrev:
42 mil enkel resa.. stämmer det att man måste ha orginalblås på Sviestad nu :va Mitt BOS är uppmätt till 92 decibel

Det ska väl någon (o)ansvarig hos LMS svara på egentligen, men såvitt jag förstår så är det OK att köra vidare på det som funkade förra året på licensträningarna. Däremot så är det originalblås som gäller på gatkörningarna på onsdagar numera. Det är kanske det som du tänkte på.

Relapse skrev:
Det ska väl någon (o)ansvarig hos LMS svara på egentligen, men såvitt jag förstår så är det OK att köra vidare på det som funkade förra året på licensträningarna. Däremot så är det originalblås som gäller på gatkörningarna på onsdagar numera. Det är kanske det som du tänkte på.
Aha låter ju bra, dock så kan jag inte nu på Tisdag 1-1 då :D

Relapse skrev:
Så är det! (Känns gött att skriva så! :D ) Nytt FETT bildarkiv upp på LMS sidor nu förresten, have a kik!

Jag vill ev. till Linköping! Någon skåning som vill hanka på?

Träningspremiär på Sviestad nästa vecka och jag har inget skinnställ, inga bra däck, inget batteri, ingen barnvakt och ingen licens. :gnissla

Goodstuff skrev:
Träningspremiär på Sviestad nästa vecka och jag har inget skinnställ, inga bra däck, inget batteri, ingen barnvakt och ingen licens. :gnissla
Du glömde att du även saknar talang :mattias

Goodstuff skrev:

Hmmm.. Jag saknar toppar, gaffelkrona, kolvar, kolvringar, kolvringsbultar, tank till hojen, och en buss som går att stänga av + golv i densamma..

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien