Våren e här

Våren kom idag ca 15+ i solen kunde inte låta bli att dra en repa ca 100 m :rolleyes:

Finn ett allvarligt fel så förstår ni nog varför det inte vart så långt :3freak

Bifogat

• CBR vinter 1.JPG
    CBR vinter 1.JPG
    125.8 KB · Visningar: 199
inte vår på lääääänge känns det som :( och dagarna går så sakta bara för att man går och väntar på våren, är 100% säker på att när våren är här så kommer hojen att gå sönder, vore typisk min tur :näsblod

2ono skrev:
Våren kom idag ca 15+ i solen kunde inte låta bli att dra en repa ca 100 m :rolleyes:

snöööööö :hihi

våren är INTE här.

-15c när jag skrapade rutorna på bilen i morse...inte direkt vår.

2ono skrev:

Det var så kallt att lacken trillade av? :tungan

Våren? igår va det runt 20 minusgrader på kvällen här i nässjö och snön har inte varit så tjock på.. många år. vår.. pfff... det bästa med gårdagen var dock att jag fick hem min nya pärla. hon står i garaget o posar för mej nu... ååå du vackra!!!

Bifogat

• MC2.jpg
    MC2.jpg
    132.2 KB · Visningar: 102
8 grader plus i fredags. Flera stycken som var ute och akte bade fredag, lördag och söndag. Lite kallt idag dock, -4 grader....dock barmark och torr asfalt.

Ja just det, vi bor ju i södra Tyskland nu. :hihi :hihi :hihi Liten tröst när man saknar varvintern och skoterakningen i Sverige.

Ingen hoj har man ännu heller men jag far trösta mig genom att reta er :3freak

Var just ute och åkte lite =) blå himmel och solen steker bort snön sakta men säkert. ligger runt nollan på tempmätaren

Saxat från SMHI:

Också i södra Sverige är temperaturunderskotten efter en vecka stora med t ex 7 grader på många håll i västra Götaland. Där var natten mellan söndag och måndag i regel den kallaste då t ex Göteborg-Säve och Halmstad noterade -19.7 respektive -18.6 grader, men det var bara obetydligt mildare natten därpå. I Göteborg finns bara ett lägre marsvärde sedan1885, när minimitermometrar mer allmänt kom i bruk, nämligen 1888 med -20.0. I Halmstad finns tre värre köldnätter: 1888 med -19.5, 1942 med -23.0 och 1947 med -20.9 grader.

Alltså, senast vi hade så här kallt i början/mitten av mars i GBG var 1888...

Våren är långt ifrån här men varmt i solen och torra vägar är det(har det ju iof varit i en vecka nu), och här står jag med oljetråget i handen...........................

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman