Våren e här

Våren kom idag ca 15+ i solen kunde inte låta bli att dra en repa ca 100 m :rolleyes:

Finn ett allvarligt fel så förstår ni nog varför det inte vart så långt :3freak

Bifogat

• CBR vinter 1.JPG
    CBR vinter 1.JPG
    125.8 KB · Visningar: 199
inte vår på lääääänge känns det som :( och dagarna går så sakta bara för att man går och väntar på våren, är 100% säker på att när våren är här så kommer hojen att gå sönder, vore typisk min tur :näsblod

2ono skrev:
Våren kom idag ca 15+ i solen kunde inte låta bli att dra en repa ca 100 m :rolleyes:

snöööööö :hihi

våren är INTE här.

-15c när jag skrapade rutorna på bilen i morse...inte direkt vår.

2ono skrev:

Det var så kallt att lacken trillade av? :tungan

Våren? igår va det runt 20 minusgrader på kvällen här i nässjö och snön har inte varit så tjock på.. många år. vår.. pfff... det bästa med gårdagen var dock att jag fick hem min nya pärla. hon står i garaget o posar för mej nu... ååå du vackra!!!

Bifogat

• MC2.jpg
    MC2.jpg
    132.2 KB · Visningar: 102
8 grader plus i fredags. Flera stycken som var ute och akte bade fredag, lördag och söndag. Lite kallt idag dock, -4 grader....dock barmark och torr asfalt.

Ja just det, vi bor ju i södra Tyskland nu. :hihi :hihi :hihi Liten tröst när man saknar varvintern och skoterakningen i Sverige.

Ingen hoj har man ännu heller men jag far trösta mig genom att reta er :3freak

Var just ute och åkte lite =) blå himmel och solen steker bort snön sakta men säkert. ligger runt nollan på tempmätaren

Saxat från SMHI:

Också i södra Sverige är temperaturunderskotten efter en vecka stora med t ex 7 grader på många håll i västra Götaland. Där var natten mellan söndag och måndag i regel den kallaste då t ex Göteborg-Säve och Halmstad noterade -19.7 respektive -18.6 grader, men det var bara obetydligt mildare natten därpå. I Göteborg finns bara ett lägre marsvärde sedan1885, när minimitermometrar mer allmänt kom i bruk, nämligen 1888 med -20.0. I Halmstad finns tre värre köldnätter: 1888 med -19.5, 1942 med -23.0 och 1947 med -20.9 grader.

Alltså, senast vi hade så här kallt i början/mitten av mars i GBG var 1888...

Våren är långt ifrån här men varmt i solen och torra vägar är det(har det ju iof varit i en vecka nu), och här står jag med oljetråget i handen...........................

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back