Våren e här

vad tror ni e våren påväg nu eller det ska ju regna säger dom . :va
Men idag så blev göteborg våldtagen igen :arsele

zajtar skrev:
vad tror ni e våren påväg nu eller det ska ju regna säger dom . :va
Men idag så blev göteborg våldtagen igen :arsele

:gråta Precis. Jävla snö å helvete. Men dom säger ju att det ska regna imorgon så vi får väl hålla tummarna. Och hoppas all snö försvinner! :banana

Nu får jag FRISPEL

Tidigare idag så var det 2+ och snön smälte medan jag gick i den värmande solen, jag satt till och med ute på verandan och åt våfflor igår!

MEN NU SNÖAR DET BANNE MIG

.luzt skrev:
Nu får jag FRISPEL

Tidigare idag så var det 2+ och snön smälte medan jag gick i den värmande solen, jag satt till och med ute på verandan och åt våfflor igår!

MEN NU SNÖAR DET BANNE MIG

Läser ditt inlägg, vrider långsamt på huvudet, kollar ut genom fönstret, suckar djupt.... :(

Naurin skrev:
Läser ditt inlägg, vrider långsamt på huvudet, kollar ut genom fönstret, suckar djupt.... :(
:(

"Som tur är" har jag ingen hoj för tillfället, så det spelar ingen roll. Men eftersom jag bara väntar på den rätta annonsen så vill jag ändå att det vita blasket ska bort =/

En stor mjukglass på Bosses som sedan avnjutes i solen, mumma!

Mögel skrev:
:gråta Precis. Jävla snö å helvete. Men dom säger ju att det ska regna imorgon så vi får väl hålla tummarna. Och hoppas all snö försvinner! :banana

ser ut som om på onsdag kommer vi att kunna ta en sväng :banana eller på torsdag

zajtar skrev:
ser ut som om på onsdag kommer vi att kunna ta en sväng :banana eller på torsdag

Jaså ska det bli fint väder redan på onsdag, Inte bra bättre om det rengnar hela veckan så allt skit försvinner, Sen till helgen kan det bli kanon väder! :banana

12.8 grador celsius utanfor i dag, inget salt på vägarna, då det har räknat två dagar i rad. Fick min nya Arai RX-7 Corsair till halva priset i dag, och hojen är nyservad och klar.

Sen sittar jag inomhus och skriver test hela dagen :huvet

Vad säger ni i första inlägget skrev jag nu är våren här

När tror ni vintern är här börjar kännas lite i luften körde hoj till jobbet imorse å man frös ganska bra

Vad säger ni i första inlägget skrev jag nu är våren här

När tror ni vintern är här börjar kännas lite i luften körde hoj till jobbet imorse å man frös ganska bra

Senaste inlägg: 2006-03-27

Behöver jag säga mer?

Att senaste inlägget i tråden var gjort den 27:e mars 2006.

Ser att du fortfarande är ganska ny på sporthoj ,men har du hört talas om trådlyft (lite ironi ) ,själva grejen på sporthoj :tummenupp

vi som bor lite mer civiliserat kanske kan prata om det :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...