Våra hojar!

min honda

Hello
 

Bifogat

  • IMG_2877.jpg
    IMG_2877.jpg
    16.2 KB · Visningar: 1,264
  • IMG_2881.jpg
    IMG_2881.jpg
    14.4 KB · Visningar: 1,261
Last edited:
Min nya hoj:P

viewphoto.php
 
Min 929'a -01 :tummenupp
 

Bifogat

  • 9292.JPG
    9292.JPG
    124.1 KB · Visningar: 104
  • 9291.JPG
    9291.JPG
    151.7 KB · Visningar: 113
Zx9r -00

Tja! Här kommer då min nyinköpta.. Körde den från Norrköping till uddevalla i tisdags.. Snö å 2 minus = kallt som jävel men väl värt!:dummer
 

Bifogat

  • ninja ändrad strl 3.JPG
    ninja ändrad strl 3.JPG
    100.2 KB · Visningar: 119
  • ninja ändrad strl 2.JPG
    ninja ändrad strl 2.JPG
    40.8 KB · Visningar: 100
  • ninja ändrad strl 1.JPG
    ninja ändrad strl 1.JPG
    98.9 KB · Visningar: 109
Tjena allihopa.

Idag hände nått speciellt.
Pratade med en försäljare ang en GSX-R 600 07 som jag var mkt intresserad av å allt gick som planerat hojen fanns å allt var klart den var nu min.
Men en halvtimme senare ringer han igen å säjer att han inte får hojen (han skulle få den från en annan firma), han tar kontakt med Suzuki som skulle fixa detta å säger till dom att han har en kund som han lovat en hoj å nu får ni FAN fixa detta annars säger jag upp kontraktet med er. Efter mkt om å män så säger Suzuki att lägger jag på 2000:- så får jag en spriljans ny 08 ist.

Tycker den dealen var rätt okej, lite tur ska man endå ha ibland.
Föredrar dock fortfarande 07 framför 08 diggare inte denna fullt ut.

Avgasystemet är nr 1 på listan att fixa ser rent av förjävligt ut.

Ngn som har mera förslag/synpunkter så är jag tacksam för det.
 

Bifogat

  • gsxrk8hn5.jpg
    gsxrk8hn5.jpg
    69.2 KB · Visningar: 124
Här är mitt nyförvärv. Bor doch i Mellerud så jag kanske inte tillhör Trestad.. men mycket närmare kommer jag inte! =)

visabild.php


Mvh/Anders
 
Min cykel

Min fina R6:a
 

Bifogat

  • DSC00464.JPG
    DSC00464.JPG
    169.1 KB · Visningar: 108
  • 11.JPG
    11.JPG
    84.9 KB · Visningar: 97
  • 22.JPG
    22.JPG
    109.4 KB · Visningar: 98
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top